معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اولین فراخوان جذب ایده خبر داد و گفت: این فراخوان فرصتی را در اختیار فعالین فرهنگی دغدغه مند در خلق رویدادها و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی قرار می دهد تا ایده های خود را عملیاتی کنند.
به گزارش جارچی اخبار؛ مرتضی رشیدی در خصوص اولین فراخوان جذب ایده اظهار کرد: جذب حداکثری از ظرفیت های مختلف مردم برای خلق رویدادها هدف ما از این فراخوان بوده، از این رو کسانی که دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند می توانند اهداف ما را به شیوه های متنوع، خلاق و جدید به مخاطب منعکس کنند.

وی ادامه داد: این فراخوان اعلام شده تا اشخاص بتوانند ایده های جدید و خلاق خود را برای ما ارسال کنند تا ما نیز بتوانیم در حوزه ها و بخش های مختلف معاونت اجتماعی و فرهنگی از آنها بهره مند شویم.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح ها و ایده های شرکت کنندگان به دبیرخانه ارسال و بر روی آن ها داوری شده و ایده های خلاقی که انتخاب می شوند توسط هر شخص در بخش ها و مناطق مختلف شهر اصفهان به اجرا گذاشته خواهد شد.

رشیدی با بیان اینکه نقطه عطف برگزاری این فراخوان دعوت از آحاد مختلف مردم است، افزود: این طرح ها راهکاری برای انتقال بهتر پیام های فرهنگی و اجتماعی به شهروندان است.

وی ادامه داد: تمرکز معاونت اجتماعی امسال به طور مفصل بر روی گفتمان خانواده است و همین امر باعث شده تا این فراخوان در این زمینه نیز به جذب ایده های نو و خلاق بپردازد تا گفتمان خانواده را با استفاده از شیوه و ابزار های مختلف منتقل کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای این فراخوان فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی در این رویداد شرکت کنند تا با استفاده از ایده های خلاق آنها به رشد فعالیت های فرهنگی کمک کرده و گامی در راستای رونق فضای فرهنگی و هنری شهر برداریم.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه است که شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی shahrvandi-isf.ir مراجعه کرده و یا با شماره های ۰۳۱۳۴۴۶۷۳۶۰، ۰۳۱۳۵۲۱۱۹۹۰ و ۰۳۱۳۲۲۲۳۳۶۳ تماس حاصل کنند.