اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی بالاترین عملکرد اقدام مثبت در ارزیابی دیدارهای مردمی مدیران کل امور مالیاتی کشور را کسب کرد.
به گزارش جارچی اخبار، کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: نتایج بررسی، تجزیه و تحلیل عملکرد مدیران کل امور مالیاتی کشور در حوزه برگزاری برنامه های دیدار چهره به چهره در سه ماهه سوم ۹۸ توسط مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جهموری منتشر شد.
غلامرضا شریفی مدیر افزود: بر اساس این گزارش، اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی بالاترین عملکرد اقدام مثبت را در بین ادارات سراسر کشور احراز نموده و رتبه نخست این ارزیابی را به دست آورد.
وی به نتایج این ارزیابی اشاره کرد و گفت: از ۷۳ مورد مراجعه مودیان برای دیدار چهره به چهره در بازه زمانی مورد ارزیابی، همه آنها با اقدام مثبت اداره کل مواجه شده و ۱۰۰ درصد موارد مطروحه از سوی ملاقات شوندگان با عملکرد مثبت، حل و فصل گردیده است.
شریفی افزود: ملاقات های چهره در چهره با مردم به منظور انجام اقدامات شایسته جهت حل مشکل آنها، سبب ایجاد آرامش در بین شهروندان، افزایش اعتماد و مشارکت مردم در امور شهری و به طور کلی موجب تقویت و رضایت مندی عمومی و تکریم مودیان مالیاتی می شود.