سردار من چشم هایم به راهت بود تا همچون همیشه دست پر بیایی و امنیت ما را تضمین و خواب را بر دشمنان حرام کنی اما چشمهایم به درماند و دلم همچون شهر و وطنم پر از آشوب شد .

تو سالها آرزویت شهادت بود از هشت سال دفاع مقدس تاکنون هر لحظه آرزوی شهادت داشتی.

در کنار رود اروند خدا را به جان رفقای شهیدت قسم می دهی و اشک میریزی که خداوند شهادت را نصیبت کند تو به آرزویت رسیدی اما ما را در حسرت دیدن دوباره ات تنها گذاشتی.

در سخنان پرمهرت می گفتی باید شهید بود تا به شهادت نایل شوی و تو سالها در لحظه های شهادت زندگی کردی تا نهایت این جام پر از عشق به وصال را سر کشیدی .

سردار من امروز رفتی و مدام از خود می پرسم آیا این است سرنوشت همه فرزندان این آب و خاک.

سردار من تو رفتی و قطره های اشکی که در فراق همرزمانت می ریختی امروز حلقه وصل دلهاتان شده است وقتی از فراقت از احمد کاظمی می گویی و اشک پهنای صورتت را خیس می کند تازه مفهوم این جمله ات را درک می کنم که گفتی ” باید شهید بود تا شهید شوی”
سردار عزیز، خار چشم دشمنان کوردل و ناتوان بودی و با ریختن خونت گمان می کنند به همه آرزوهایشان رسیده اند شهادتت آعاز عزمی جدی در مبارزه با استکبار است زیرا تو حقانیت جبهه حق و نمود مبارزه با تروریست و شمیر قاطع ملت ایران بر فرق استکبار بودی.

می دانم که از خون سرخت میلیونها نهال سرخ آبیاری می شود که هر یک حاج قاسمی دیگری خواهند شد تا همچون سردار سلیمانی پوزه دشمنان را به خاک بمالد .

سلیمانی های بیشماری امروز با بغض درگلو فریاد می زنند که تجاوز غیرقاتونی امریکا و عبورش از خط قرمز انتقام سختی داردٌ، انتقامی که از لحظه شنیدن خبر شهادت سردار در ذهن هر ایرانی نقش بسته است.

امروز دشمن به استیصال رسیده است اگر چه نماد مقاومت را زدند که بگویند مقاومت تمام شده است اما شهادت حاج قاسم عزیز برای ما حرف‌های زیادی دارد و امروز باید سخن اصلی حاج قاسم را که ادامه راه اوست به جان شنید.

حاج قاسم فدا شد که ما را به یاد امام و مکتب امام بیندازد. همه دلبستگان مقاومت این پیام حاج قاسم را شنیده‌اند؛ اینک ما نیز محکم‌تر و شجاعانه‌تر از قبل با شیاطین و اشرار عالم مبارزه خواهیم کرد.
به گزارش جارچی اخبار و به نقل از ایرنا, حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب حسین (ع) و وارث حسین ماست و با همان مکتب ادامه راه را همچون شهدای دیگر محسن حججی ،احمد کاظمی تا احمدی روشن ترسیم نموده و اینک ما منتقم خون و پویندگان راه ایشان خواهیم بود.

خداوندا جوان‌ها و نوجوان‌هایی که امروز با پوشیدن لباس سیاه ٌ،تغییر عکس پروفایلها عشق خود را به سردار به نمایش گذاشته اند ٌ،کسانی هستند که سالها با عشق قاسم سلیمانی و تصویر او و با زمزمه حرف‌های او بزرگ شده و تبلور مقاومت، ایثار، مجاهدت و سربازی سیدالشهداء (ع) و دفاع از حرم را از او آموخته اند.

و این راه مبارک را با انگیزه بیشتر و با ایمان کامل‌تر نسبت به تحقق وعده خداوند، پی خواهند گرفت چرا که تشنه مبارزه و انتقام از جنایتکاران عالم هستند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

مردم شهید پرور بروجرد همپای دیگر هموطنان روز گذشته در میان دریایی از بهت و اندوه اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردندو امروز نیز در محکومیت این عمل و تجلیل از مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بروجرد برنامه ای در قالب راهپیمایی برگزار می شود.