به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد پیش از ظهر چهارشنبه ۴تیر۹۹ در چهارمین نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: امروز امیدواریم با عملکرد دستگاه قضا بتوانیم افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضا و پیشگیری و اجتماعی شدن را داشته باشیم.

« احمد ترحمی»بیان کرد: متاسفانه برخی سمت و سوی گزارش ها همراه با پمپاژ یاس و ناامیدی است.

 

وی افزود: علی رغم مشکلاتی که با وجود تحریم های ظالمانه وجود دارد و با مشکلاتی همراه هستیم اما باز شاهد اجرای طرح های بزرگی مانند راه آهن یزد اقلید هستیم که پروژه های در راستای گردشگری است که این ها نشان دهنده امید در جامعه است.

 

ترحمی بیان کرد: همچنین با وجود تحریم ها شاهد تاسیس کارخانه نوآوری با تامین اعتبار هستیم که مهمترین مکان برای جوانان و نوآوری و کارخانه های نوین است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: در حوزه کرونا نیز هیچ کس روی سربلندی کشورمان مانور نمی دهد اما در طرح ملی تحول سلامت شاهد این سربلندی بودیم زیرا در استان یزد با وجود آماده بودن ۳۴۰۰ تخت اما در اوج کرونا ۶۰۰ تخت اشغال شد.

 

ترحمی خاطرنشان کرد: امروز پایه های تقویت اقتصاد مقاومتی را شرکت های دانش بنیان تشکیل می دهند که باید با تقویت آنها در جهت امید بخشی گام برداریم.

 

وی همچنین با اشاره به هفته صرفه جویی بیان کرد: متاسفانه امروز شرایط شکننده ای در زمینه آب و برق داریم زیرا فصل گرما و بالارفتن مصرف آب باعث کاهش آب شرب در جامعه می شود.