فرماندار ویژه کاشان گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه کشور است، از اینرو امنیت شغلی و رفاه کارگران اولویت اول دولت است.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان،علی اکبر مرتضایی قهرودی در بازدید شبانه از صنایع و واحدهای تولیدی کاشان به مناسبت هفته کارگر ضمن گرامی داشت یازدهم اردیبهشت روز کارگر اظهار داشت: نیروی انسانی مهمترین اصل سرمایه کشور است از اینرو امنیت شغلی و رفاه کارگران اولویت مسوولان است.

فرماندار ویژه کاشان صاحبان صنایع را یزدان جبهه و کارگران را سربازان این میدان دانست و گفت:توجه به تولید داخل علاوه بر حفظ اشتغال ،بدون شک تحریم های دشمن را بی اثر می کند و تولید ملی را افزایش می دهد.

مرتضایی افزود: یکی از مهّم‌ترین موضوعاتی که امروزه با توجه به شعار سال که جهش تولید نامگذاری شده باید مدنظر همه مسئولان قرار بگیرد که توجه به کارگران و مردم در جهت بهبود وضعیت اشتغال، تولید و خودکفایی در اولویت قرار گیرد .

وی افزود: کسب نان حلال برای کارگر بهترین نوع جهاد است، به همین خاطر مسوولان باید تلاش کنند تا با ایجاد زمینه اشتغال در این جهاد یاریگر جهاد گران شوند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه اکنون نگاه امیدوارانه به رفع کامل مشکلات وجود دارد و معتقدم کارفرمایی که از کارگر حمایت می‌کند باید تقویت شود تصریح کرد: تاکنون جلسات متعددی در فرمانداری شهرستان به‌منظور رفع مشکلات واحد های تولیدی و کارگران با برنامه‌ریزی مناسب برای کم نمودن دغدغه‌های مالی کارگران اقداماتی را انجام داده‌اند و امید است در آینده‌ی نزدیک این مشکلات به کمترین میزان خود برسد.

به گزارش جارچی اخبار؛ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیگر مسولین مربوطه در این بازدیدهای شبانه حضور داشتند.

انتهای خبر/ بصیرتی