امام جمعه کاشان گفت: اعتراضات سراسری در کشور آمریکا، دولت ترامپ را به انزوا کشانده است.
به گزارش جارچی اخبار از کاشان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان درخطبه های نمازجمعه در مصلی بقیه الااعظم با اشاره به افول نظام و حکومت آمریکا و ترامپ تاکید کردو اظهار داشت:نظام نژادپرست آمریکا آرام آرام به سمت سقوط در حال حرکت است ومردم جهان شاهد فروپاشی کدخدایی پوشالی آمریکا در آینده نزدیک خواهند بود.
وی با اشاره به حوادث تیر ماه دهه ۶۰ و موج ترورهای کور توسط منافقین کوردل اظهار داشت:این حجم از ترور باعث نشد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی است از آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارند و مستحکم‌تر از قبل در راه اهداف جمهوری اسلامی تلاش کردند.
امام جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر ابراز داشت دختران در میان خانواده‌ها جایگاه ویژه ای دارند و والدین باید این جایگاه را بشناسند و برخورد با دختران همراه با محبت و دوستی باشد.
امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا در جامعه خاطرنشان کرد: خطر کرونا جدی است و نباید با آن به شوخی و سهل انگاری رفتار کرد.
آیت الله نمازی با بیان اینکه کرونا در کشور در حال پیشروی است، بیان داشت: به گفته بسیاری از کارشناسان این ویروس ممکن است تا دو سال آینده در کشور وجود داشته باشد و بر همین مبنا باید با آن کنار آمد.

انتهای خبر/ بصیرتی