هم‌زمان با نخستین روز از هفتــۀ صنعت و معدن، حـجت‌الاسـلام و المسلمـین دکتر جعفری، نمایندۀ مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ، از خطوط تولید و پشتیبانی شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش جارچی اخبار؛در این بازدید، مدیرعامل شرکت ورق خودرو در خصوص فعالیت‌های کاری، مأموریت و چشم‌انداز شرکت در شرایط خاص کنونی، میزان و تنوع تولید، تأمین بازارهای داخلی و صادرات، تعهدات مرتبط با خودروسازان داخلی و سهم شرکت در قطع وابستگی صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی به خارج از کشور مطالبی ارائه کرد.
اصغر اسماعیلی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، توسعه‌های زیر سقف شرکت در سال جهش تولید اجرا و شرایط تأمین حداکثری نیازهای خودروسازان به ورق رویه و همچنین زمینۀ خودکفایی در صنعت خودروسازی کشور فراهم گردد.
در ادامۀ این بازدید دکتر جعفری ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و دیدار با مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی با بخش تولید و صنعت و اصلاح قوانین و آئین‌نامه‌های مربوطه، شاهد رفع موانع تولید، توسعۀ فناوری و استفادۀ حداکثری از توانایی‌ها و ظرفیت‌های موجود در کشور باشیم.

امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی با بخش تولید و صنعت و اصلاح قوانین ، شاهد رفع موانع تولید، توسعۀ فناوری و استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های موجود در کشور باشیم.