به گزارش جارچی اخبار؛ مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به خدمات رسانی مطلوب به بازنشستگان تصریح کرد: مسئولان امر در شرکت آبفا استان اصفهان باید با برنامه ریزی جامع و دقیق راهکارهای خدمات رسانی گسترده به بازنشستگان را فراهم نمایند.

مهندس هاشم امینی در پاسخ به برخی از درخواست های مردمی پیرامون حق انشعاب آب  بیان داشت: هم اکنون شرکت آبفا استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ به صورت غیر حضوری حق انشعابات آب و فاضلاب را در ۲۴ کاربری ثبت می نماید و پس از طی مراحل قانونی به درخواست مشترکین پاسخ داده می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در پاسخ به درخواست برخی از افراد که خواهان تخفیف در دریافت خدمات شرکت آبفا استان اصفهان بودند، اظهار داشت: طبق قانون به مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند، با ارائه مدارک لازم در مواردی تخفیف داده می شود، اما برای مابقی مشترکین می توانیم با دریافت اقساطی بهای خدمات نهایت همکاری را داشته باشیم.

مهندس هاشم امینی در پاسخ به درخواست یکی از صنعتگران که خواهان افزایش ظرفیت آب تخصیصی بود، خاطرنشان ساخت:  اولویت و وظیفه نهایی شرکت های آب و فاضلاب تامین پایدار آب شرب و بهداشت مشترکین است.

مهندس امینی درپایان عنوان کرد: فعالان صنعت آبفا در استان اصفهان نهایت تلاش خود را می کنند تا بتوانند خدمات پایدار را به آسان ترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن دراختیار مردم قرار دهند، چرا که رضایت مردم هدف اصلی ماست.