سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این‌باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در یکی از مناطق مرزی شهرستان سراوان مطلع و به صورت ویژه وارد عمل شد.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان های سراوان و سیب‌سوران با پایش دقیق منطقه موفق شدند محل تردد قاچاقچیان را در یکی از ارتفاعات مرزی شناسایی و به محاصره خود درآورند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ دیدند با مخفی کردن محموله موادمخدر در شیارهای کوه به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی بیان کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه یک تن و ۴۸۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای دپو شده بود، کشف کردند.

سردار قنبری با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با حضور فعال و پرتوان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.