حسن رضاییان روز پنجشنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان پلدختر ، افزود: افرادی که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی توجه هستند و به برگزاری تجمع ها و مراسم ها اقدام می کنند سلامت دیگر افراد جامعه را به مخاطره می اندازند.

به گفته وی بر اساس اعلام مسوولان استانی بسیاری آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بسیاری از شهرستانهای استان ثابت است و برخی شهرها روزانه بیمار مبتلا ندارند اما متاسفانه بر عکس روزهای ابتدا شیوع کرونا در شهرستان یکسری بی توجهی ها در شهرستان باعث شیوع این ویروس شده که لازم است تمهیداتی در این رابطه اندیشیده شود.

رضاییان با اعلام حمایت از دستگاه های متولی مبارزه با شیوع کرونا در شهرستان ، یادآورشد:هر جا لازم باشد با خاطیان در رابطه عدم رعایت موازین و دستورالعمل های مبارزه با کرونا برخورد صورت می گیرد.
به گزارش جارچی اخبار, وی بر نظارت جدی و مستمر شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت نسبت به فعالیت آرایشگرها تاکید کرد و افزودد: در شرایط شیوع کرونا در پلدختر لازم است حساسیت مردم را نسبت به موضوع در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش داد که رسانه ها و فضای مجازی باید نسبت به این نوضوع ورود جدی پیدا کند.

فرماندار پلدختر همچنین گفت: با توجه به در پیش بودن آغاز فصل برداشت محصولات در این شهرستان ، جهاد کشاورزی و ادارات زیر مجموعه های این نهاد از تجمع نیروی انسانی در مراکز خرید گندم و تعاونی ها خودداری و تمهیدات لازم را در این رابطه بیاندیشند.

رضاییان یادآورشد:شهرداری باید از ورود افراد به آرامستان ها و تجمع در این مکان ها جلوگیری و بخشداران و دهیاران از برگزاری مناسبت ها و تجمعات در روستاها جلوگیری کنند.

فرماندار پلدختر گفت: انتظار می رود مردم جهت جلوگیری از شیوع و انتشارویروس منحوس کرونا در شهرستان و حفظ سلامت خود و جامعه نگاه جدی تری به اقدام های پیشگیرانه و رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.