مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان به کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین اشاره کرد و افزود: همکاری در ایجاد نقاهتگاه، تهیه بسته های غذایی، تجهیز آزمایشگاه تست کرونا، برپایی کارگاه های تولید مواد بهداشتی و شوینده، راه اندازی طرح محسنین سلامت و … از دیگر اقدامات خیرین گرامی بوده است.
دکتر نیک زاد تصریح کرد: طرح محسنین سلامت برای بیماران بهبود یافته از کرونا و خانواده هایی که عزیزانشان را در اثر بیماری کرونا از دست داده اند راه اندازی و به آن ها بسته های غذایی و بهداشتی اهدا شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ادامه داد: در این طرح بیش از ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی به مبلغ ه بسته ۳۱۳ هزار تومان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: حتی هم اکنون در ایام ماه مبارک رمضان نیز خیرین در تهیه بسته های معیشتی فعال می باشند.
دکتر نیک زاد ضمن تشکر از زحمات مدافعین سلامت، ارگان ها و سازمان ها، نیروهای نظامی و انتظامی و هیات مذهبی، سازمان های خیریه مردم نهاد دیگر و بویژه خیرین نیک اندیش، یادآور شد: برای ساخت و تکمیل پروژه های بهداشتی و بیمارستانی در حال احداث و تامین تجهیزات پزشکی نیازمند تداوم یاری سبز خیرین هستیم.
وی در پایان با بیان این که زنجیره کرونا هنوز قطع نشده است، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.