سرپرست گروه توزیع کنندگان لباس از توزیع بیش از ۲۰۰ دست پوشاک پسرانه و دخترانه به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار کاشان خبر داد.

محسن بایعی در گفت و گو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان با اشاره به اینکه لباس‌ها از محل کمک‌های مردمی تامین و بین کودکان ۴ تا ۷ سال دختر و پسر وتوزیع شد، گفت: با شناسایی بچه های نیازمند در مناطق کم برخوردار کاشان توانستیم ۲۰۰ دست لباس تهیه با با کمک معتمدین و پایگاه های بسیج آن منطقه بین آن ها توزیع کنیم تا موانع کوچکی از سر راه خانواده هایشان برداشته شود

بایعی با بیان اینکه این اقلام شامل پوشاک پسرانه و دخترانه از سنین ۴ تا ۷ سال است، گفت: یک خیر نیز ۲۰۰ عدد اسباب بازی برای کودکان اهدا کرد که همراه با لباس ها بین نیازمندان توزیع کردیم .

این جوان کاشانی با اشاره به اینکه با اعتماد مردم و خیرین کاشان توانستیم ۲۰۰ دست لباس کودک پسرانه و دخترانه تهیه و توزیع کنیم، افزود: عید برای کودکان خیلی مهم است ، عیدی دادن به یک کودک نیازمند و نظاره کردن لبخند پر از احساس او قلب انسان را آرام می کند.

بایعی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی افراد مستضعف و نیازمند کاشان، در اولویت کار و مأموریت انسانی قرار دارد و برای معروف شدن و ارائه عملکرد، حاضر نیستیم دست به هر کاری بزنیم، افزود: افراد خیر و کسانی که در شغل ها و صنوف مختلف علاقه قلبی دارند تا در کارهای خیر شرکت کنند می توانند با ما همکاری کنند تا با حمایت‌های آنها به خانواده‌های بی بضاعت خدمات بیشتر و بهتری ارائه دهیم.

وی با شاره به اینکه با کمک چند تن از دوستان خود مجمعی به نام خیرین جوان تشکیل داده ایم گفت: هدف از ایجاد این مجع کمک به خانواده های نیازمند منطقه کاشان است .

سرپرست گروه توزیع کنندگان لباس هدف از این کار را تأمین نیازمندی‌های کودکان و ترویج فرهنگ نوع دوستی و توسعه آن میان اقشار مختلف جامعه و حفظ کرامات همه خانواده‌ها برشمرد و اذعان داشت: روحیه خیر نشات گرفته از فرهنگ و روحیه بالای آن ها است که امیدواریم بتو.انیم با کمک خیرین جوان کاشان قدم های مثبتی برای ادامه راه برداریم.

بایعی با بیان اینکه قصد داریم با کمک جمعی از دوستان جوان خود مجمعی راه اندازی کنیم تا در طول سال به کمک افراد نیازمند بشتابیم، افزود: وقتی انسان دل بنده‌ای را شاد کند، خداوند نیز در گرفتاری‌ها دستگیر او می‌شود و امیدوارم تمامی مردم کاشان در این راه ما را همراهی کنند تا بتوانیم در طول کارهای بزرگتری برای خانواده های مستضعف انجام دهیم.

بایعی گفت: چنین حرکت‌ها و برنامه‌هایی به تقویت روحیه جوانان نیکوکاری در جامعه کمک می‌کند، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ارزش‌های انسانی و معنوی در آن پررنگ است و یکی از آن ارزش ها نوع دوستی و نیکوکاری در مسائل مختلف است.