به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان ، در روزگاری که بسیاری از مهربانی‌ها به فراموشی سپرده شده، هنوز جوانانی هستند که به فکر مردم و با کمک‌ مومنانه خود در راستای منویات رهبر معظم تلاش می‌کنند تا نیازمندی شب را گرسنه سر بر بالین نگذارد.

محسن بایعی با اشاره به طرح نان مهربانی و توزیع ۴۰۰۰ هزار عدد نان سنگک بین مردم و نیازمندان در ۳ نقطه از مناطق کم برخوردار کاشان، اظهار داشت: کمک به همنوعان و شاد کردن دل مومنین در این ماه پربرکت انجام جزء اصلی ترین وظیفه انسان‌های مومن خداست.

این جوان کاشانی با اشاره به اینکه هدف از توزیع نان رایگان به نام نان مهربانی برای خوشحال کردن مردم در این ماه مبارک است، تصریح کرد:با کمک جمعی از دوستان جوان خود مجمعی راه اندازی کنیم تا در طول سال به کمک افراد نیازمند بشتابیم زیرا وقتی آدم دل بنده‌ای را شاد کند خداوند نیز در گرفتاری‌ها دستگیر او می‌شود و امیدوارم تمامی مردم کاشان در طول سال در این طرح شرکت کنند تا همه در این کار خیر سهیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق خدا و خوشحالی این عزیزان بهترین حسی است که من تجربه میکنم، اذعان داشت: برای ما مهم نیست چه کسی تقاضای نان می‌کند، مگر آنکه بعضی افراد که نذر کرده اند، تأکید کنند مثلا این پول کفاره است و فقط به افراد خاصی بدهید در غیر این صورت تا جایی که بتوانم و بودجه نان مهربانی داشته باشم به همه افراد این نان تعلق می گیرد.

بایعی با تاکید بر اینکه نان‌هایی که با چنین نیت خیر و خالصانه‌ای پخته می‌شوند، طعم بهشت می‌دهند افزود: این طرح با هدف اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری در قالب مواسات اجتماعی است که سبب می‌شود تا حدی مشکلات مالی اقشار آسیب پذیر کاهش یابد.

وی به طرح تسویه حساب دفتری اقشار محروم کاشان در خواربار فروشی‌ها برای طرح های بعدی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با شناسایی افراد ضعیف و محرومی که به صورت نسیه از خواربارفروشی ها و یا مغازه ای لبنیاتی خرید می‌کنند، به تسویه حساب دفتری آنها اقدام کنیم.

این نیکوکار گرامی در پایان خاطر نشان کرد: مردم و خیرین عزیز می‌توانند به نیابت از شهدا و اموات خود جهت مشارکت در طرح های مختلف می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۲۶۳۲۰۰۳ تماس بگیرند.

به گزارش جارچی اخبار؛ خرید دوچرخه برای کودکان کار، تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان به ارزش ۲۷ میلیون تومان، شرکت در پوشش خیرین سلامت با عنوان قرار دادن مستمندان در ویزیت رایگان پزشکان، تهیه کولر و وسایل منزل برای خانواده های بی سرپرست و آزادی یک ‌زندانی از دیگر فعالیت های این خیر جوان کاشانی است.