مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: شایعه وجود بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان تکذیب می شود.
به گزارش جارچی اخبار، حسین ناظمیان‌پور با رد برخی شایعات در شبکه‌های اجتماعی گفت: شایعه حضور بیمار مشهدی مبتلا به ویروس کرونا به عنوان مهمان در دیر و قرنطینه آن ها تکذیب می‌شود.
وی افزود: کادر بهداشت و درمان و اکیپ مبارزه با بیماری‌های واگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، برای کنترل و مقابله با این ویروس فعالیت شبانه‌روزی دارند و در صورت مشاهده مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا فورا اقدامات مراقبتی و درمانی انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از ابتدای شیوع ویروس کرنا در کشور و همسو با اجرای دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر مقابله با ویروس کرونای جدید، با جدیت تمام، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورده است.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر درخواست کرد: شهروندان به اطلاعاتی که توسط منابع غیرموثق در خصوص گسترش بیماری کرونا از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود اعتماد نکنند و از انتشار مطالب غیرعلمی درباره بیماری که باعث تشویش اذهان عمومی می شود خودداری کنند و اخبار و اطلاعیه‌ها را فقط از طریق وزارت بهداشت و درمان کشور و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.