دبیر اجرایی خانه کارگر و نایب رئیس کانون کارگران بازنشسته آذربایجان شرقی، به نمایندگی از جامعه کارگری و بازنشستگی استان، از مدیر کل و کارکنان تأمین اجتماعی به جهت فعالیت دلسوزانه در ارائه خدمات شایسته به بازنشستگان و بیمه شدگان تجلیل کرد.
به گزارش جارچی اخبار، مهندس کریم صادقزاده تبریزی، دبیر اجرایی خانه کارگر و نایب رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی استان با حضور در اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، با اهدای لوحی از مدیر کل و کارکنان تأمین اجتماعی استان به جهت تلاش بی وقفه و فعالیت دلسوزانه در ارائه خدمات به بازنشستگان و بیمه شدگان قدردانی کرد.
رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی کلانشهر تبریز، با اشاره به برگزاری مطلوب همایش منطقه ای کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر در تبریز، برگزاری باشکوه این همایش را اقدامی در خور نام و جایگاه شهر تبریز دانسته و تصریح کرد، به نمایندگی از جامعه بازنشستگی کشور، از ایجاد بستر مناسب در جهت انعکاس مطالبات و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران از مدیریت عالی سازمان تأمین اجتماعی و دست اندرکاران این همایش قدردانی می نماییم.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان نیز با اعلام اینکه احصای مطالبات و رفع چالشهای ذینفعان در چارچوب مقررات، از مهمترین اولویتهای سازمان تأمین اجتماعی است، تصریح کرد، علیرغم تمامی مشکلات ناشی از شرایط اقتصادی، با همراهی و همدلی شرکای اجتماعی توانسته ایم به تعهدات خویش عمل کنیم و امید است این روند تداوم یافته و خدمات سازمان به صورت کمی و کیفی ارتقا یابد.
جعفر سمساری، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه، استفاده از خدمات غیرحضوری را گام در راستای بهداشت عمومی و صیانت از سلامت مردم دانسته و اذعان داشت، بستر مناسبی در جهت ارائه خدمات سازمان به صورت غیرحضوری پیش بینی و در دسترس قرار گرفته است و انتظار می رود بیمه شدگان و بازنشستگان با استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، از تردد درون شهری و حضور در شعب تأمین اجتماعی خودداری نمایند.
در این دیدار که با حضور امجد شهردار، میرزاخانی معاون مالی اقتصادی و گل بهار مدیر امور مالی شهرداری منطقه ۴ انجام شد، موانع و مشکلات بیمه ای این منطقه از شهرداری تبریز نیز مطرح و تعیین تکلیف شد.