سید ضیاء هاشمی در نخستین جلسه رسمی خود در استان کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با نثار گل و فاتحه با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل ایرنا، همچنین ضمن شستشوی سنگ مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با گلاب و نثار گل و فاتحه با روح مطهر سردار دلها عهد اخوتی دیگر بست.

دکتر سید ضیا هاشمی بر مزار جانباختگان آیین تشییع سردار سپهبد شهید سلیمانی نیز حضور یافت و از خداوند برای این افراد علو درجات را خواستار شد.

مدیرعامل و مدیران ستادی ایرنا طی این سفر دیدار با امام جمعه و استاندار کرمان را در دستور کار خود دارند.

نشست با روابط عمومی ادارات و نهادها، نشست با روسای دانشگاه ها و حضور در شورای اطلاع رسانی از دیگر برنامه های سفر دو روزه مدیرعامل ایرنا به استان کرمان است.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, برخی از مدیران کل استان کرمان، سید ضیا هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی را در آیین ادای احترام به روح مطهر شهدا همراهی کردند.

مدیرعامل ایرنا شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی با استقبال جمعی از مسئولان استانی وارد کرمان شد.

سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، بامداد روز جمعه ۱۳ دی سال جاری زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، توسط نیروهای تجاوزگر آمریکا هدف قرار گرفتند و هر ۲ شهید شدند.