استاندار قزوین حضور رحمانی فضلی وزیر کشور را در این استان هنگام اجرای طرح سهمیه بندی سوخت تکذیب کرد.
به گزارش جارچی اخبار، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:متاسفم از اینکه برخی با بی‌تقوایی اخباری را منتشر می‌کنند که صحت ندارد و افکار عمومی را متاثر می‌سازد.
وی افزود:روز گذشته خبری منتشر شد که وزیر کشور در شب سهمیه بندی بنزین در قزوین حضور داشته است که کذب محض بوده و ایشان پس از معارفه من از حدود سه ماه گذشته در قزوین حضور نیافته‌اند.
جمالی پور اضافه کرد: معتقدم که برخی برای مخدوش کردن چهره‌های خدوم و دلسوز کشور به هر ترفندی دست می‌زنند و سعی می‌کنند با اخبار دروغ مردم را نسبت به خدمتکاران خدوم خود بدبین نمایند که باید با این افراد برخورد شود.
استاندار قزوین گفت: وقتی این اخبار را از کسانی که خود را به عنوان پاسدار ارزش‌ها معرفی می‌کنند می‌شنوم دچار شک و تردید می‌شوم و اعلام می‌کنم این خبر کذب را پیگیری کرده و از وزارت کشور نیز می‌خواهم این موضوع را پیگیری نمایند تا بساط افرادی که به دنبال ایجاد ذهنیت منفی برای مردم هستند جمع شود.
جمالی پور گفت:در روز اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در همایش هویت ملی کودکان ایرانی- اسلامی در قزوین حضور داشتند که تا بعدازظهر این برنامه طول کشید.
وی اضافه کرد:در آن روز به دنبال انتشار اخباری مبنی بر بسته شدن آزادراه قزوین- تهران، مسیر حرکت وزیر آموزش و پررورش به آزادراه ساوه- قم تغییر کرد و ایشان از این مسیر به تهران برگشتند.
جمالی پور افزود:در این روز تنها وزیر آموزش و پرورش در قزوین حاضر بود که هیچ ارتباطی با موضوع سهمیه بندی بنزین نداشت و سایر اخبار در این زمینه کذب است.
استاندار قزوین ادامه داد:متاسفانه بعضی‌ها مدتی هست که به دنبال انتشار اخبار کذب در خصوص وزارت کشور و مدیران خدوم هستند که باید مسئولان نظام و دستگاه‌های مسوول جلوی این اخبار بایستند و با این امر برخورد جدی شود.
وی اضافه کرد: اگر اجازه دهیم فضای مجازی آلوده شود، خسارات جبران ناپذیری را برای اعتماد عمومی و کشور خواهد داشت که امیدواریم وزارت کشور با مسئولان این اخبار برخورد جدی نمایند.