مهاجم سابق تیم تراکتور ادعا کرد که بهترین گلزن این تیم در طول تاریخ این باشگاه است.
به گزارش جارچی اخبار، غلامحسین دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: اخیرا آماری در فضای مجازی منتشر شده است که ۱۰ گلز‌ن برتر تیم تراکتور با تعداد گل ثبت شده و جالب اینکه اسمی از من در این آمار نیست.
وی گفت: آقای شیخ‌لاری از اسطوره‌های فوتبال تبریز هستند و در دوران بازیکنی واقعا یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تبریز بودند، اما وی بیشترین دوران بازیکنی‌اش در تیم های ماشین‌سازی و ایدم بوده و اواخر دوران بازیکنی‌شان به تیم تراکتور پیوسته بودند.
دین‌محمدی گفت: در آن سال‌ها به دلیل مشکلات تیم تراکتور در خط دفاعی، واسیلی گوجا از شیخ‌لاری به عنوان دفاع آخر استفاده کرده و وی انصافا بسیار درخشان ظاهر شده و حتی واسیلی بارها از علی پروین سرمربی وقت تیم ملی خواست که شیخ‌لاری را به تیم ملی دعوت کنند.
وی افزود: شاید آمار تعداد بازی و گلزنی شیخ لاری برای تمام دوران بازیکنی اش محاسبه شده است، اما آمار وی به عنوان بهترین گلزن تیم تراکتور درست نیست.
دین محمدی افزود: من ۸ سال در تیم تراکتور بازی کردم و هر ساله به صورت میانگین ۱۳ گل برای تراکتور زدم و می‌توانم بگویم در دوران بازیکنی‌ام در تیم تراکتور بیش از ۱۰۰ گل زده و بهترین گلزن این تیم بودم، اما جالب است که اسمی از من در این آمار نیست و مثلا جاسم کرار با ۱۳ گل زده جزو ۱۰ گلزن برتر این باشگاه است.
کاپیتان دهه ۷۰ تراکتور افزود: من در سال ۷۲ با پیراهن تیم تراکتور دومین گلزن برتر لیگ آزادگان شدم و اگر تراکتور در نیم فصل دوم آن سال به دلیل اختلافات واسیلی و باشگاه دچار افت نمی‌شد، قطعا آقای گل فوتبال ایران می شدم.
وی تصریح کرد: یادم است یک سال هم حسین خطیبی نفر دوم گلزنان در تیم تراکتور بعد از فرشاد پیوس شد و در سالی که با تراکتور سوم ایران شدیم زوج من و حسین خطیبی بارها موفق به گلزنی شده بودیم، اما در آمار نام حسین خطیبی هم به چشم نمی خورد و اگر تنها یک سال گلزنی وی محسوب می شد قطعا بالاتر از جاسم کرار قرار می گرفت.
زننده زیباترین گل فوتبال تبریز که در دوران بازیکنی‌اش هیچ کارت زرد و قرمزی نگرفته است، گفت: حتی ناصر فراستی و ستار نوبری هم در تراکتور بیشتر از جاسم کرار گل زده و دهه ۵۰ هم تراکتور یک مهاجم خوب به نام رحیم مه‌نمای‌اقدم داشت که وی هم آمارش گلزنی‌اش بود و نمی‌دونم این آمار با چه هدفی نوشته شده است که مهاجمان بومی تراکتور اصلا لحاظ نشده است.