سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی پنجشنبه شب در هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر و اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بر حضور مردم در انتخابات دوم اسفندماه تاکید کرد و افزود: دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات، حضور هر نفر در انتخابات را تیری به سمت دشمن دانست و گفت: باید حضوری پرشور در عرصه انتخابات داشته باشیم.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم حضور با بصیرت و انتخاب افراد شایسته برای مجلس افزود: باید افرادی که حرکت حاج قاسم سلیمانی را تداوم می‌بخشند، انتخاب شوند.

سرلشکر پاسدار ایزدی با بیان اینکه ملت ایران در سایه ولایت به بالندگی رسیده است، اظهارداشت: دزفول قهرمان با هدایت آیت الله قاضی و مردم ولایتمدار آن در سخت‌ترین شرایط زیر بمباران و موشک دشمن مقاومت کردند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح دزفول را دژ مستحکم انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحیه مقاومت در سخت ترین شرایط جبهه‌های نبرد الهام بخش است.

وی با بیان اینکه این حرکت در همه نقاط ایران اسلامی به برکت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ادامه دارد، گفت: انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌های علمای بزرگی مانند شیخ انصاری است.

بیش از ۵۴۰ آیین گرامیداشت سردار سلیمانی در هندوستان برگزار شد

سرلشکر ایزدی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی افزود: این انسجام بزرگ و نورانی ملت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است زیرا بیش از ۵۰ میلیون نفر در نقاط مختلف در تشییع تا آیین‌های بزرگداشت این شهید والامقام شرکت کردند.

وی با بیان اینکه فقط در کشور هندوستان بیش از ۵۴۰ آیین برای گرامیداشت یادو خاطره سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد، بیان کرد: در پاکستان، اروپا و سایر کشورها نیز بزرگترین جمعیت‌ها بعد از انقلاب اسلامی گرد هم جمع شدند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این حرکت در بستر اسلام ناب تداوم پیدا کرده است، افزود: حضور ۳.۵ میلیون نفر جمعیت در آیین تشییع پیکر حاج قاسم در تهران یک سرمایه اجتماعی ارزشی عظیم است.

وی با اشاره به ضعف‌های دشمن اظهارداشت: دشمن مرحله به مرحله به اذن خداوند متعال به عقب رانده می‌شود و در همین پایگاه وحدتی بعد از انقلاب بیش از ۵۰ هزار مستشار آمریکایی به بیرون انداخته شدند.

سرلشکر ایزدی درخصوص تحرکات دشمنان بعد از انقلاب گفت: شرق و غرب در جنگ تحمیلی علیه ایران متحد شدند اما با دست خالی مقابل آنها پیروز شدیم و بعد از آن، داعش را شکست دادیم.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی افزود: آمریکایی‌ها زمانی استراتژی تهاجمی داشتند اما امروز استراتژی تدافعی پیدا کرده‌اند و ناو هواپیمابر خود را ۴۰۰ کیلومتر از ایران دور کردند تا از تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی خارج شود.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز دشمن در شرایط انفعال قرار دارد، اضافه کرد: کاری که رزمندگان اسلام و نیروهای هوافضای سپاه در عین الاسد انجام دادند در دهه‌های اخیر بی‌سابقه بود زیرا تا پیش از آن هیچ قدرتی جرات چنین حرکتی علیه آمریکا نداشت.

وی گفت: اگر با استقامت حرکت انقلاب را تداوم دهیم، همانگونه که در ۴۰ سال گذشته پیروزی‌های بزرگ داشته‌ایم، در آینده نیز پیروز میدان خواهیم بود.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه شهیدان سوداگر و سلیمانی از درون این ملت رشد کردند، افزود: ملت ایران این ظرفیت و قابلیت را دارد که بزرگانی مثل امام(ره) و مقام معظم رهبری از آن بیرون آیند.

وی اظهارداشت: یک روحانی نیجریه‌ای در ایران تربیت شد و توانست حدود ۱۳ میلیون نفر را به اسلام ناب محمدی هدایت کند لذا به طور قطع می‌توانیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم و انتقام خون به ناحق ریخته این شهید و ابومهدی المهندس را بگیریم.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی بارها تا مرز شهادت پیش رفت، افزود: این شهید والامقام بعد از تمام شدن جنگ دست از کار نکشید و فرمانده قرارگاه نیروی زمینی سپاه در شرق کشور شد.

سپهبد شهید سلیمانی به تنهایی یک ملت بود

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر گفت: حاج قاسم و یارانش تربیت یافته اسلام ناب محمدی بودند که امام خمینی(ره) برای ما به ارمغان آورد.

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی به مصاحبه و خاطرات سید حسن نصرالله درخصوص جنگ ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد و افزود: حاج قاسم در آن جنگ می‌توانست در تهران زندگی کند یا در دمشق بماند اما همراه همرزم شهیدش حاج عماد در کنار رزمندگان حزب الله ماند و میدان‌داری کرد.

وی با بیان اینکه سختی و فشار جنگ ۳۳ روزه باعث دست کشیدن حزب الله از مقاومت نشد، اظهارداشت: سید حسن نصرالله، حاج قاسم را از پشتیبانان حزب الله می‌دانست.

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی با بیان اینکه باید روی مولفه‌های شخصیت حاج قاسم کار شود، افزود: وقتی برادران سپاه و فرزندان رشید ملت بزرگ ایران، سیلی حیدری خود را با شخم زدن پایگاه عین الاسد به گوش شیطان بزرگ زدند، آمریکایی‌ها تا ساعت‌ها گیج و هراسان بودند.

وی ادامه داد: پس از انتقام سخت، شیرازه آمریکا از هم پاشید و تا ساعت‌ها توانایی انجام هیچ اقدامی نداشتند که نشان دهنده روح مردانگی شهید سلیمانی بود.

امام جمعه دزفول با اشاره به ایستادگی و مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درمقابل دشمن بیان کرد: حاج قاسم همانند همرزمش شهید حاج احمد، عاشق امام و رهبری بود و ذوب در انقلاب بود.

انتخابات عرصه سرنوشت سازی است

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات عرصه حساس و سرنوشت سازی برای کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، تاکید زیادی بر انتخابات دارند لذا مردم باید با حضور پرشور خود همانند ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق کنند و نمایندگانی از جنس حاج قاسم و حاج احمد به مجلس بفرستند.

امام جمعه دزفول گفت: انتخاب نمایندگانی مومن، انقلابی، کارآمد و شجاع از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است؛ مردم باید در انتخاب خود مواظب و مراقب باشند و افراد دلسوز انقلاب و کشور را انتخاب کنند.

وی افزود: باید کسانی به عنوان نماینده انتخاب شوند که تا حد توان بدون هیچ منت و چشمداشتی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و با دعوت مردم به همدلی و وحدت از اختلاف و دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه نماینده باید همه مردم را به یک چشم نگاه کند، اظهارداشت: نماینده منتخب باید در برخورد با مردم، ادب و تواضع حاج قاسم را داشته باشد.

وی افزود: اگر برادران و خواهران به دور از هرگونه حب و بغض فقط برای رضای خدا پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با بصیرت و درنظر گرفتن ملاک‌های رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌ها بروند به طور قطع روح ملکوتی حاج قاسم شاد خواهد شد.

امام جمعه دزفول ادامه داد: درحقیقت با این انتخاب به تشکیل یک مجلس قوی، انقلابی و سازش ناپذیر که یک دولت انقلابی و جهادی را تشکیل می‌دهد کمک کرده‌ایم و پس از آن نیز بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهند شد.

وی بر لزوم مراقبت مردم از دروغ پراکنی‌ها و تهمت‌های ناروا تاکید کرد و گفت: متاسفانه در فضای مجازی افرادی که بویی از اخلاق و انسانیت نبرده‌اند، پنهان شده‌اند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: مردم دزفول همچون ۲۲ بهمن ماه با مشارکت در انتخابات بار دیگر سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

به گزارش ایرنا، آیین هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر و اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضورسرلشکرپاسدار مصطفی ایزدی معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندار، امام جمعه، سردار محمود معین پور جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیصر(عج) خوزستان، مسئولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، رزمندگان و دیگر اقشار مردم در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد.

پخش سرود ملی وکلیپ شهدا، اجرای گروه سرود، شعر خوانی و تجلیل از خانواده شهید سوداگر از جمله برنامه های این آیین بود.