یدالله صادقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: با توجه به شیوع کرونا و جو روانی که برای مردم در خصوص نترس از قحطی مواد غذایی ایجاد شده به شهروندان اطمینان می دهم مواد غذایی و میوه و تره باز به اندازه کافی تولید و در شبکه های فروش توزیع می شود، مردم نگران کمبود کالاها نباشند.
وی ادامه داد: در راستای تقویت تولید محصولات بخصوص صنایع غذایی، شبکه های تولید و توزیع ساماندهی شده است.

صادقی تصریح کرد: برخلاف کمبود کالاهای مورد نیاز مردم در کشورهای اروپایی و آمریکا تمام قفسه فروشگاه ها از کالاهای مورد نیاز شهروندان پر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: زنجیره فروش از انبار و تولید قطع نشده و کالا به وفور وجود دارد.

صادقی اضافه کرد: کلیه اقدامات مورد نظر واحدهای صنعتی و تجار نظیر صدور مجوز و ثبت سفارش برای جلوگیری از مراجعه حضوری و مقابله با ویروس کرونا به صورت الکترونیکی از طریق سامانه بهینه یاب انجام می شود.

وی با بیان اینکه با شیوع این ویروس مراجعه به سازمان صمت کاهش یافته است، تصریح کرد: برای افرادی که ناگزیرند برای رفع مشکلات خود به سازمان صمت مراجعه کنند یک میز خدمت در طبقه اول سازمان تعبیه و چند کارشناس در نظر گرفته شده تا پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

سهم رئیس سازمان صمت به عنوان شهروند در مقابله با کرونا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای حفظ سلامت کارمندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حد توان، برای همکاران ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی در نظر گرفته شده است.

صادقی تصریح کرد: سهم بنده در مقابله با بحران کرونا به عنوان یک شهروند نیز رعایت اصول بهداشتی، رعایت فاصله با افراد، در جلسه ها، بازدید از کارخانه ها و ارباب رجوع است.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی تاکید کرد: به جز بنده که برای انجام کارهای محوله و خدمت رسانی به مردم باید به سازمان بیایم هیچ یک از اعضای خانواده بنده از خانه بیرون نمی آیند و امسال به مسافرت نمی رویم.

صادقی ابراز امیدواری کرد که شهروندان با توجه به توصیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر رعایت اصول بهداشتی، حضور نیافتن در تجمع ها، مکان های شلوغ، قطع ارتباط رودررو با دیگران و ماندن در خانه به مسئولان کمک کنند تا این ویروس مرگبار را شکست دهیم.