جارچی اخبار– یزد، سیدضیا میررحیمی؛
خون حاج قاسم به زمین ریخت، خبر سنگین است
امروز دستم به کار نمی رود.
از صبح جمعه که خبر دردناک پرکشیدن سردار دل ها، قاسم سلیمانی را شنیدم اول باورم نشد، آیا می شود که حاج قاسم خودمان آسمانی شده باشد؟
دیدید وقتی عزیزی از بین ما می رود، اول باورمان نمی شود و در شوک قرار می گیریم، بعد از مدتی آوار بر سرمان خراب می شود!!!

جمعه که خبر را شنیدم گفتم دوباره شایعه ساخته اند تا بگویند ضربه بر پیکره اسلام وارد کرده ایم و  حاج قاسم سالم است اما مدتی بعد خبر شهادت یکی از ستون های اسلام تایید شد.

خبری هولناک بود که چشمانمان را بارانی کرد.

همه جا خبر از « حاج قاسم رفت» پر شده است. آیا چه می شود؟ آیا چه کسی جانشین حاج قاسم می شود؟ آری بار دیگر سید علی که ذوالفقار خود را دیگر در دست ندارد، برای او جانشین معرفی می کند.

نمی دانم چرا بعضی ها کلا مخالف هستند؟! انسان عاقل! آیا تو به همین حاج قاسم نمی بالی که از ورود داعش به کشور جلوگیری کرد؟!! کمی عقل و انصاف داشته باش. آیا اگر کسی از تو

کمک بخواهد به همنوع خود کمک نمی کنی؟ چرا سعی داری خود را ناراحت جلوه ندهی؟

حقا که حاج قاسم، شهادتت هم با عزت بود و در راس ایستادگی حق بر باطل، توسط شقی ترین افراد و راس شیطان بزرگ، آن مردک زرد روی پیشانی بلند سخیف به عروج رسیدی.

وقتی که عمار حلب، محمدخانی پرکشید، گفتم حاج قاسم دستت درد نکنه که حاج قاسم های بزرگی پرورش دادی، اما امروز که خودت رفتی مطمئن هستم که به زودی زود این حاج قاسم ها، جای تو را پر می کنند و ضربه هولناکی به پیکره استکبار وارد می کنند.

سپاه قدس ها، حشد الشعبی ها، حزب الله های دیگری به زودی جواب این خون های عزیزانمان را خواهند داد و هیمنه کفر را در هم خواهند شکست.

اگرچه منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی به این جنایت هولناک هستیم اما همین که حاج قاسم با شهادت خود آغازی بر پایان ذالفقار بود برای ما قانع کننده است و امید داریم به زودی زود همانطور که نامه دست نوشته ات بر روی میز سران کفر قرار گرفت « ما از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تریم» بار دیگر حاج قاسم هایت  این کار را تکرار کنند و تفکرشان را منفجر کنند.

آری شما هم که خوشحالی می کنید، ادامه دهید اما ما اجازه نخواهیم داد که با شهادت حاج قاسم ها، کشورمان همچون عراق جولانگاه شقی ترین افراد همچون آمریکا و اسرائیل شود تا هر کار می خواهند انجام دهند.

و چه خوش شهادتی که راس سران کفر دستور شهادت دهد و پیکره حق همچون امامش « اربا اربا » شود و در سفره خوان نعمت امامان خود در کربلا و نجف و مشهد میهمان شود و در جایگاه ابدیش در کنار شهیدان دیگر آرام گیرد.

آری وصل جانان چه شیرین است که امروز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آغوش امام خود قرار گیرد و در کنار محمدخانی ها، رضایی نژادها، احمدی روشن ها، باکری ها، همت ها و شهدای لبنان و پدران و مادران شهدا روضه مادر سادات بخوانند.

همه ما با تمام وجود در مقابل بزرگی شما به قد ایستاده ایم ای بزرگ مردان.

«سرها اگر بر دار می‌جوشد، در سینه خون یار می‌جوشد، ماییم و خیل حاج قاسم‌ها، از خاک ما سردار می‌جوشد»؛‌شعر راضیه رجایی