رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند از انتشار فراخوان و پوستر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی مرند با عنوان «آیینه» خبرداد.
به گزارش جارچی اخبار مهران فرجی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره با اشاره به فعالیت های ارزنده انجمن هنرهای تجسمی مرند و سابقه دیرین آن اظهار کرد: برگزاری این جشنواره با توجه به اهدافی که دنبال می کند، بسیار مهم است.
وی گفت: از جمله ویژگی های جشنواره هنرهای تجسمی در سال جاری، پرداخت آن به موضوع فرهنگ شهادت است که با حضور هنرمندان، به صورت اجرای کارگاهی و حضوری برگزار می شود.
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی آیینه نیز با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره اظهار کرد: جشنواره مذکور در ۲ بخش «آزاد» با موضوع طبیعت از نگاه من و بخش «حضوری» رقابتی با حضور هنرمندان و علاقه مندان به رشته نقاشی در سطح شهرستان برگزار می شود.
محبوب حبیب وند افزود: دبیرخانه این جشنواره از امروز کار خود را آغاز کرده و جشنواره در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی گفت: علاقمندان و هنرمندان رشته نقاشی در تمامی سنین می توانند آثار خود را تا ۱ اسفند ماه به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند تحویل دهند.