مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام، اصلاح و تکمیل ساختمانها و فضاهای اداری را از الزامات الکترونیکی شدن امور مالیاتی دانست و گفت: فضای اداری مناسب، تسهیل در دسترسی مردم به ادارات امور مالیاتی و ساماندهی امور آنان را به دنبال دارد.
به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از ایلام سعید کریمی روز دوشنبه در جلسه تعیین تکلیف ساختمانهای در حال ساخت اداره کل و امور مالیاتی شهرستان دهلران که با حضور تعدادی از مدیران سازمان امور مالیاتی کشور، اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاران مربوطه برگزار شد، تأکید کرد: تلاش ما این است که این ساختمانها هر چه زوذتر در اختیار همکاران و مودیان مالیاتی قرار گیرد.
وی با ارائه گزارشی، روند اجرای طرح جامع مالیاتی و مجموعه اقدامات و آخرین وضعیت ایجاد زیرساختهای این طرح و الکترونیکی کردن امور مالیاتی در استان ایلام را تشریح کرد.
فرود محمدی مدیرکل و علیرضا عباسی معاون اداره کل امور پشیبانی و مهدی محمد جواهری مدیرکل دفتر بودجه و نوسازی اداری سازمان امور مالیاتی کشور در این بازدید در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند، بر رفع نواقص و تکمیل این پروژه ها تأکید و با همکاران ادارات امور مالیاتی شهرستانهای دهلران و مهران دیدار کردند.
گفتنی است استقرار کارکنان در ساختمان اداره امور مالیاتی دهلران پس از رفع نواقص تأسیساتی، رفع نواقص فاز یک ساختمان اداره کل ظرف یک ماه و ادامه عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه از مصوبات این بازدید و جلسات بود