معاونت فرهنگی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی به منظور آغاز پویش «نهال‌ کاری همگانی، برای خطه‌ای‌ سرسبز» تفاهم‌نامه مشترک منعقد کردند.
به گزارش جارچی اخبار، این تفاهم‌نامه در راستای لزوم راه‌اندازی نهضتی فراگیر برای حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه‌‌ی ملی که نقش بسزایی در توسعه پایدار کشور دارد، منعقد شد.
حلقه بزرگ هواداران فهیم تراکتور به عنوان یکی از بزرگترین جامعه‌ی هواداری در عرصه‌ی ورزش که تاکنون توانسته با استفاده از ظرفیت خود در جهت انجام مسئولیت‌های اجتماعی از جمله کمک به آسیب دیدگان از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله ایفای نقش کند؛ این‌بار در راستای گسترش فضاهای سبز، با بهره‌گیری از توان و ظرفیت میلیونی‌اش با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی همکاری می‌کند.
این تفاهم‌نامه فی مابین معاونت فرهنگی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور به نمایندگی “محمد نصیری گنجینه کتاب” و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی به نمایندگی “رحیم مهردادی کجاباد” امضاء و مبادله گردید.
با این حرکت، هواداران میلیونی تراکتور نقش ماندگار و بی‌نظیری در توسعه‌ی فضای سبز در سطح کشور به ویژه برای نسل‌های آتی ایفا خواهند نمود.
جزئیات بیشتر این تفاهم‌نامه در زمینه اهدای نهال رایگان به هواداران، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.