مجموعه شعر مثل برک اثر حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی منتشر شد
حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار جارچی اخبار اظهار داشت : این کتاب بعد از کتاب ‹‹صلای عشق›› و ‹‹نیلوفران آبی›› و ترکیب بند اردهال چهارمین کتاب است که چاپ و در اختیار علاقمندان به کتاب قرار گرفت.
وی بیان کرد: کتاب مجموعه اشعار‹‹مثل برگ›› در ۲۰۸ صفحه و یکهزار تیراژ از سوی انتشارات سلمی نگین و در قالب غزل چاپ شده است وی گفت: در زمینه هنر شعر بر خلاف هنرهای دیگر زیباترین اثر هنری است که چشم و گوش و زبان و روح و روان مخاطب را نوازش می دهد و حلقه اتصال او را با شاعر محکم و استوار می کند و او را همراه خود در خواندن شعر او می بیند. گویی از عالم بالا نزول میکند و قلب انسان را تسخیر می کند و این همان الهام الهی است که در اشیاء و مخلوقات عالم ساری و جاری است.
صدیقی گفت: استقبال خوب جوانان از مجموعه “صلای عشق” اینجانب را بر آن داشت تا با زبانی روان تر و مفاهیمی جذاب تر اقدام به چاپ مجموعه “مثل برگ” که شامل غزلیات در موضوعات مختلف است به جوانان وعلاقه مندان عرصه هنر تقدیم نمایم.
تاکنون از این مؤلف آثاری با عناوین «نسیم عرفان» در مورد خطبه متقّین نهج‌البلاغه، «مقتدای فین» با موضوع حضرت سلطان علی بن باقر(ع) ، «ماه وصال» با موضوع ادعیه ۳۰ روز ماه مبارک رمضان، «نوای عشق» مجموعه دکلمه‌ها، خاطرات و زندگی‌نامه ۷۶ شهید منطقه فین کاشان ، «عطر معراج» در مورد ادب و آداب نماز و «صلای عشق» منتشر شده است.