همزمان با سالروز شهادت علی ابن ابیطالب (ع) مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه مواسات و همدلی شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
سرهنگ کریم اکبری دررگفتگو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان ،اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با هدف پوشش حمایتی از خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت و قشر آسیب پذیر که در مراحل قبلی رزمایش بسته های غذایی را دریافت نکرده اند انجام می شود.
فرمانده ناحیه مقامت سپاه کاشان افزود:در این مرحله تعداد ۳۱۰۰ بسته غذایی جهت تحویل به کمیته امداد ، اداره بهزیستی و هیات مذهبی و موسسات خیریه برای حمایت از خانواده های تحت پوشش خود واگذار میگردد .
وی تصریح کرد:مهمترین بخش مرحله سوم رزمایش واگذاری ۲۰۰۰ بسته غذایی به صورت رایگان است که شامل ارزش تقریبی ۱۷۰هزارتومان جهت تحویل به موسسات فرهنگی و خیریه شهرستان می باشد.
سرهنگ اکبری گفت: ۱۱۰۰ بسته دیگر نیز به صورت نیم بها و با قیمت ۱۲۵ هزار تومان به مراکز فرهنگی و خیریه واگذار می گردد که این بسته ها شامل : مرغ ، گوشت ، برنج،روغن و پنیر می باشد.
انشاا… در مرحله چهارم رزمایش نیز ضمن شناسایی خانواده هایی که نسبت به پرداخت اجاره بها و مشکلات اقتصادی به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلاتی شده اند در نظر است با کمک خیرین بخشی از نیاز آنها برطرف گردد.