فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان از کمک ۴۴ میلیارد ریالی مردم کاشان به رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، سرهنگ کریم اکبری در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال بی نظیر مردم کاشان از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: کاشان مانند گذشته در همه زمینه ها پیشتاز است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان افزود: از روز بعد از نیمه شعبان با فراخوان مقام معظم رهبری نهاد ها و مردم بسیج شده و با سامان دهی گروه‌های مختلف ۶ کمیته وکارگروه شروع به کار شده و افراد مستمند و آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس توسط سپاه شناسایی و ثبت نام و در سامانه ثبت شد.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۳ هزار نفر مستمند در منطقه شناسایی شد که باهات خیرین و نهادهای بسیج مبلغ ۴۴ میلیارد ریال جمع آوری شد و در ۲ دوره به صورت بسته های غذایی توزیع می شود.

سرهنگ اکبری گفت: ۱۷ هزار بسته غذایی شامل مایحتاج اولیه مردم به ارزش ریالی ۳ میلیون ریال جمع آوری و بین مستضعفان به ترتیب اولویت محلات توزیع می گردد تا با توجه به ماه مبارک رمضان سفره های همه پر برکت باشد.

وی افزود: طی جلساتی که با سازماندهی مرتبط صورت گرفت به پیش بینی افطاری ساده نیز پرداخته شد و دوره سوم نیز به پرداخت دیون و ادای قرض افراد آسیب دیده اختصاص داده شد تا در سایت مهر کریمانه برنامه ریزی پیرامون این مساله نیز صورت گیرد.

اکبری با بیان این مطلب که مردم ولی نعمتان ما هستند گفت: ما باید در این شرایط سخت به کمک هم شتافته و زندگی را بر هم آسان کنیم گفت خیرینی که موفق به کمک نشدند می توانند کمکهای خود را به شماره کارت -۵۰۴۱۷۲۱۰۷۹۴۲۵۷۲۵ -به نام قرارگاه خدمات اجتماعی شهرستان کاشان در این جهاد شرکت کنند.