مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: هدف شرکت توزیع فقدان استفاده از انرژی برق از سوی مردم و یا خدشه در  رفاه آنان نیست بلکه توقع این است در ساعات طلایی مدیریت مصرف برق یعنی ۱۳ تا ۱۷ از مصارف غیر ضرور خودداری کنند.
به گزارش جارچی اخبار هادی شیرخانی که به مناسبت هفته صرفه جویی از انرژی سخن می گفت افزود: در این ساعات انتظار داریم کولرهای گازی را روی دمای ۲۴ که همان دمای سلامت و آسایش است قرار دهند، دور کولرهای آبی را روی کند تنظیم کرده و حتی المقدور از استفاده از چرخ گوشت، جاروبرقی، لباس شویی، ظرف شویی و … در این ساعات اجتناب کنند.
وی با بیان اینکه سال گذشته با همراهی مردم خاموشی ناشی از فقدان توازن تولید و مصرف نداشتیم.گفت: امسال نیز انتظار است با همکاری مردم و مشترکین شرکت برق، مانع از خاموشی ها شوند.
وی ادامه داد: در روزهای گذشته به دلایل فنی در کشور ناچار به اعمال مدیریت بار اضطراری شدیم  که امیدواریم با همکاری مردم این روند کاهشی شود.
این مسوول اضافه کرد: با عنایت به اینکه عامل اصلی مدیریت مصرف در اختیار مشترکین است، از آنان استدعا می شود نسبت به صرفه جویی مصرف برق توجه جدی داشته باشند.