مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان و معاونین وی در بازدید یک روزه از شهرستان شاهین شهر و میمه با فرماندار، بخشداران و شهرداران ، دیدار و درخصوص مسائل پیرامون به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش جارچی اخبار؛مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان  ضمن بیان این مطلب که از مردم فهیم و با فرهنگ استان انتظار می رود الگوی مصرف گاز را رعایت کنند، به دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد اشاره کرد و ابراز داشت : در فصل زمستان که مصرف گاز بالا می رود بدیهی است اولویت مصرف با بخش مسکونی است.
سید مصطفی علوی افزود: هر چقدر مردم عزیز در بخش های صنعتی، نیروگاهی و خانگی، گاز را بهینه مصرف کنند و از تجهیزات با راندمان بالا استفاده نمایند امکان تأمین گاز برای کل کشور فراهم شده ودر فصول سرد، محدودیت مصرف برای صنایع و نیروگاهها اعمال نمی شود.
وی نرخ بهرمندی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان اصفهان را ۹۹.۶درصد اعلام کرد و گفت: آخرین شهرهای استان اصفهان نیز از نعمت گاز شهری بهرمند شدند.
وی، از مصرف سالیانه ۷ میلیارد متر مکعب گاز در نیروگاههای سطح استان خبر داد و افزود: در بخش نیروگاهی ۵ نیروگاه در سطح استان مشغول فعالیت هستند که همه ی این نیروگاهها گازسوز بوده و بزرگترین آنها نیروگاه شهید محمد منتظری از طریق اداره گاز شاهین شهر و میمه خدمات رسانی می شود.
علوی، تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و اقدامات فنی که توسط همکاران ما در شرکت گاز انجام می شود بدون قطعی گاز، مستمر، پایدار و ایمن این سوخت پاک برای نیروگاهها تأمین می شود.

وی یادآور شد:با مصرف بهینه گاز به حفظ محیط زیست، اقتصاد خانواده و ارزشمندتر شدن گاز از طریق تبدیل گاز به محصولات متنوع در پتروشیمی ها کمک کرده ایم.
گفتنی است در حاشیه این دیدارها با بازدید میدانی در زمینه امکان گازرسانی به مرکز ترک اعتیاد معراج شهر گز و تأسیسات شرکت تعاونی گلستان شهر میمه بحث و تبادل نظر انجام گرفت.