سورنا ستاری روز شنبه درحاشیه بازدید از طرح های پارس جنوبی درگفت وگو با خبرنگاران در عسلویه استان بوشهر افزود: اعتمادی که مدیران نفت وگاز به شرکت های دانش بنیان کرده اند نگاه مثبتی است که آنها بتوانند مشکلات تحریم را پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه در سفر به عسلویه چندین طرح و پروژه در حوزه دانش بنیان به بهره برداری می رسد، یادآورشد: مهمتر از افتتاح این طرح ها رویکرد و فرهنگ جدیدی است که در پارس جنوبی پیاده سازی شده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اظهارداشت: مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل زحمات فوق العاده ۲۰سال گذشته تمام مدیرانی است که در این سالها کار کرده اند و تکنولوژی های متعددی که اینجا در حال استفاده است نیز همه آنها در زمان نصب تکنولوزی روز دنیا بوده اند که قابل ستایش است.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, ستاری گفت: اینکه به دانش و شرکت های داخلی اعتماد می کنیم برای این است که بیایند و نیازهای شرکت های پارس جنوبی را برطرف کنند که اتفاق بزرگ و مهمی است که در حال انجام است.

بازدید از طرح های تولیدی شرکت دانش بنیان هلدینگ اچ ان تی در پتروشیمی تخت جمشید ، طرح سلول های الکترولایزر پتروشیمی مبین ، کاتالیست های واحد آروماتیک پتروشیمی نوری ، روند فعالیت پتروشیمی جم ، بازدید از شرکت های مرکز رشد شهرستان کنگان و شرکت در جلسه رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به عسلویه و کنگان است.