حسینعلی امیری روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد زرند افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که قبل از انقلاب با آن مواجه بودیم کشور استقلال سیاسی نداشت و دیگران برای کشور تصمیم گیری می کردند.

وی اضافه کرد : اما پس از انقلاب امام راحل قانون اساسی را براساس نقشی که برای مردم در نظر داشتند، تدوین کردند و انقلاب در فضای حمایت مردم سیر تکاملی خود را طی و امام راحل انقلاب را به خوبی هدایت کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: علاوه بر تقویت کشور در حوزه های گوناگون، همواره باید تلاش کنیم که در برهه حساس کنونی، استقلال سیاسی کشور بیش از گذشته حفظ شود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی گفت : یکی از مهم‌ترین رویدادهایی را در پیش رو داریم انتخابات مجلس شورای اسلامی است و همه باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی و ملی کشور ما حضور یابند و گروه‌های سیاسی باید در این انتخابات مشارکت حداکثری و نامزد داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه پیشرفت‌های قابل توجهی طی ۴۰ سال گذشته در کشور داشتیم و از جمله این پیشرفت‌ها در حوزه علم و دانش بوده ، عنوان کرد: یکی از مهمترین وظایف ما برای دانش آموزان، حفظ استقلال سیاسی، تجهیز و تقویت علوم در بخش‌های گوناگون است.

امیری در بخش دیگری از سخنانش از شهید باهنر و آیت الله هاشمی رفسنجانی از استان کرمان به عنوان نمونه های مثال زدنی که برای انقلاب تلاش‌های بسیاری کردند یاد کرد.

شهرستان زرند در ۷۵کیلومتری شمال غرب کرمان قرار دارد.