فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گفت: جبهه مقاومت از فتح خرمشهر شروع شده و تا آزادی قدس ادامه دارد و در این راه از‌ مال و جان خود میگذریم.

سرهنگ کریم اکبری در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار ضمن تبریک آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: این وظیفه هر انسان آزاده ای است که در حمایت از مظلوم بپاخیزد و با مقاومت از مال و جان خود بگذرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه افزود: امام خمینی(ره) با ابتکارات خود در طول دوران دفاع مقدس و نامگذاری های مناسبت ها از جمله روز قدس این روز را ماندگار در ظلم ستیزی کرد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این سخنان انرژی مضاعف به جبهه مقاومت داده و به زودی شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

وی با اشاره به شرکت گردان امام محمد باقر(ع) در عملیات الی بیت المقدس گفت: از افتخارات کاشان همین بس که این گردان از کاشان با تقدیم ۱۰۱ شهید پیروزی خرمشهر را رقم زد و رزمندگان کاشانی اولین هایی بودند که از بام مسجد جامع خرمشهر ندای فتح و آزادی سر دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: به مناسبت فرا رسیدن عیدسعیدفطر تعداد۱۱۰بسته غذایی رایگان(هدیه رهبری) به ارزش هربسته ۲۰۰هزارتومان توسط قرارگاه های جهادی وخدمات اجتماعی کاشان در قالب رزمایش کمک مومنانه،دربین کارگران فصلی توزیع شد.

وی گفت:کارگران فصلی یکی از گروه هایی بوده اندکه درپیدایش ویروس کرونا بیشترین آسیب رادیده اندکه دراین مرحله ۱۱۰بسته تقدیم آنها شد و تا کنون دررزمایش کمک مومنانه تعداد۲۳هزار بسته غذایی بین خانواده های کم بضاعت وبی بضاعت وآسیب دیده از ویروس کرونا توزیع گردیده است.