مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان روز سه‌شنبه ۱۷ تیرماه جاری  از ساعت ۹ الی ۱۰ در مرکز سامد (تلفن ۱۱۱) پاسخگوی پیشنهادات،انتقادات و سوالات مردمی است.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور تقویت تعامل مردم و دولت، پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات مردم، علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره ۱۱۱ سامانه سامد) در محل استانداری اصفهان پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان  می باشد اظهار داشت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی مدیران به درخواست‌ها و شکایات مردم بوده و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاه‌ها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایت‌مندی مردم افزاش یابد.

وی به چگونگی استفاده از سامانه سامد اشاره کرد و اذعان داشت: مردم می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ شکایت یا درخواست‌های خود را مطرح کنند که پس از آن، کارشناسان سامد با دریافت کد ملی فرد؛ نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری به او ارائه می‌کنند. سپس شهروندان محترم میتوانند از طریق این کدرهگیری پاسخ درخواست خود را پیگیری و از نتیجه مطلع شوند