« و امرهم شوری بینهم »
فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان گفت: امروز به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.
به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، سرهنگ کریم اکبری اظهار داشت: نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی دارد.
وی افزود: یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است. دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست و بی شک همراهی ، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند،اینجانب با تبریک فرارسیدن این روز خجسته، بر خود فرض می داند از زحمات و خدمات تمامی دست اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرستان کاشان تقدیر و تشکر نموده و امیدواراست در سال جهش تولید ، درگام دوم انقلاب اسلامی بیش از پیش وبا بسیج همه امکانات برای تحقق آرمانهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی کوشا باشیم.