رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کارگران راسربازانی مبارز دانست که حتی در سخت ترین شرایط میدان تولید را رها نکردند.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخباراز کاشان،مهندس رمضانی در بازدید شبانه از واحدهای تولیدی به مناسبت هفته کارگر، ضمن اشاره به روز جهانی کارگراظهار داشت: کارگران مهمترین سرمایه های کشور هستند که در سخت ترین شرایط تحریم‌ها و بیماری کرونا با فایله گذاری اجتماعی میدان تولید را رها نکردند.

وی هدف از برپایی بازدید شبانه طی سال‌های اخیر با حضور مسوولان شهری را درک بهتر و بیشتر شرایط دشوار کارکرد کارگران در محیط های کار و خاصه در شیفت شبانه ذکر نمود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان هدف از تدارک این برنامه را آشنایی بیش از پیش دست اندرکاران و مسئولان با زحمات اقشار مختلف جامعه کارگری و دیدار رودر رو این عزیزان با مسولان شهرستان دانست.

مهندس حسن رمضانی با اشاره به اینکه باید روندی در پیش گرفته شود تا جامعه کار؛ کارگر و کارفرما ضرر نکند؛ ابراز کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری امسال سال جهش تولید نام‌گذاری شده است که جهش تولید مقدمه ای دارد که ابتدا بابد حافظ جان کارگران باشیم و دوم اینکه شغل آنها را نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال با همکاری کاریابی‌های غیردولتی شهرستان کاشان ی دو هزار نفر در واحد‌های اقتصادی بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی جذب شدند که بیانگر افزایش ۵۰ درصدی به نسبت مشابه سال گذشته دارد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان همچنین در خصوص حوادث کار و آموزش‌های ایمنی یادآور شد: افزون بر۷۰۰۰نفر ساعت در بخش‌های صنعت، اصناف و پیمانکاران آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

به گزارش جارچی اخبار؛ بمناسبت روز جهانی کارگر به همت اداره تعاون کار رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با حضور فرماندار ویژه و تنی چند از مسئولین از جمله فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن بازدید از یکی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی امیر کبیر در شیفت شب و همچنین از تعدادی از پاکبانان زحمتکش در فضای شهری نیز در مجموعه تفریحی ‌پارک بوستان کتاب با اهداء شاخه گل و بسته بهداشتی بین کارگران بعمل آمد.