رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان در آئین کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی آموزشی به خبرنگار جارچی اخبار در کاشان، اظهار داشت: این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع و در زیربنای یک هزار و ۲۸۰ مترمربع احداث می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مجتمع خیرساز که توسط خیر نیک اندیش محمدحسین منصوری و با پیش بینی هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی احداث می‌شود، رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان همچنین از ساخت سالن چندمنظوره، کتابخانه، سایت و اتاق تجربی در این مجتمع خیرساز خبر داد و اظهار داشت: در این مجتمع یک سالن ورزشی نیز با زیربنای یک هزار و ۲۸۰ متر مربع احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه در منطقه کاشان بیش از ۶۵ هزار دانش آموز در ۴۷۰ مدرسه تحصیل می‌کنند، افزود: یکی از مهمترین سیاستهای مدیریت آموزش و پرورش کاشان ساخت مجتمع‌های آموزشی با جدیدترین استانداردهای موجود در مناطق کمتر برخوردار کاشان است.
وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور خیرین کاشانی در جهاد مدرسه سازی به خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار افزود: در منطقه راوند کاشان چهار خیر ارجمند مدرسه ساز وجود دارد که سرمنشا خدمات شایسته ای برای مردم این منطقه بوده و امیدواریم در سالهای آینده نیز شاهد حضور بیشتر خیرین در امر مدرسه سازی در این منطقه باشیم.