کلنگ مجتمع فرهنگی مذهبی امیرکه توسط خیران ساخته می‌شود در کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و مسئولان و خیرین به زمین زده شد.
به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان در آئین کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی، مذهبی امیربا بیان اینکه تمامی مراحل اجرای این پروژه با همت خیّران انجام می‌شود اظهار داشت: این مجتمع شامل مسجد ، کتابخانه ، سالن اجتماعات و خانه عالم میباشد.
حاج محمد کتابچی با اشاره به اینکه این مجتمع در بلوار مفتح با زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال بصورت مشارکتی توسط خیرین کاشانی احداث میشود افزود: مساحت این مچتمع۵۵۰ متر مربع میباشد که ارزش این زمین افزون بر ۶۰ میلیارد ریال میباشد که خیرین کاشانی انرا برای این مجتمع اهداء نموده اند.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای پروژه فرهنگی امیر در دو فاز به مدت دو سال پیش‌بینی شده است افزود: بهتر است این مدت زمان بیشتر از دو سال به طول نینجامد.
کتابچی با بیان اینکه این مجتمع در مکانی ساخته می‌شود اظهارکرد: این مرکز فرهنگی مذهبی نه‌تنها برای مردم محله بلکه برای مسافرانی که به کاشان وارد می‌شوند قابل استفاده است.