مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال این باشگاه، گفت: کیفیت فنی این تیم بالا بوده و جزو ۵ تیم نخست لیگ برتر است.
به گزارش جارچی اخبار، محمدرضا زنوزی با حضور در تمرینات ماشین سازی، اظهار داشت: عملکرد فنی و نوع فوتبال این تیم بسیار خوب و در سطح بالایی است، اما نتایج این تیم در هفته های اخیر لیگ برتر چندان خوب نبوده است.
وی با اشاره به اینکه رضایت خود از سطح فنی و فوتبالی ماشین سازی را بارها به سرمربی و مدیر باشگاه اعلام کرده است، اظهار داشت: بازیکنان این تیم باید ضمن دفاع از حیثیت فنی خود، باید از نام و جایگاه ماشین سازی در فوتبال آذربایجان و ایران نیز دفاع کنند.
زنوزی ادامه داد: در هر حال فوتبال روزهای خوب و بد فراوان دارد و علیرغم اینکه ماشین سازی فوتبالی قابل قبول و مطلوب ارایه می کند و شاید ارایه فوتبال خوب همراه با نتیجه مناسب نباشد اما یقین دارم این روزهای نامطلوب تمام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد کادرفنی و بازیکنان ماشین سازی با تلاش های خستگی ناپذیر بتوانند در بازی های بعدی با کسب نتایج خوب هواداران را شاد کرده و جایگاه تیم در جدول را بهبود ببخشند، چون من به توانمندی های فنی بازیکنان و سرمربی تیم ایمان دارم.
زنوزی با اشاره به کسب نتایج درخشان ماشین سازی مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر مثل استقلال، پیروزی و تراکتور، گفت: پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال و برتری در برابر تراکتور و ارایه بازی های مسلط و خوب مقابل پیروزی نشانه ای آشکار از قدرت فنی ماشین سازی است.
وی به بازیکنان ماشین سازی اطمینان داد با کسب نتایج خوب و جبران نتایج ضعیف هفته های گذشته، مدیریت باشگاه دست بازتری برای تشویق بازیکنان داشته باشد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با جدایی رسول خطیبی از این تیم روند نزولی در پیش گرفته و طی ۵ بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرده است.
این تیم با وجود شکست های هفته های اخیر همچنان با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد