عضو هیات مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه ڪاشان از ڪمڪ یڪ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی مهندس علی سعیدی یڪی از خیرین دانشگاه و آموزش عالی به حامیان مردمی ڪاشان ڪه در مقابله با بیماری ڪرونا خدمت می ڪنند خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان،دڪتر حمیدرضا فهیمی تبار به خبرنگاران اظهار داشت: مبلغ حمایت مالی این خیر گرانقدر، در سه بخش پیشگیری از بیماری ڪرونا با توزیع بسته های بهداشتی ، ڪمڪ به اقشاری ڪه آسیب مالی در این مدت دیدند و تڪریم از ڪادر درمان این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان ڪرد: حامیان مردمی مبارزه با ڪرونا ڪاشان از زمان شیوع ویروس ڪرونا تا دهم فروردین حدود ۴۷۰۰ بطری آب میوه تازه بین ڪادر درمان بیمارستان بهشتی و زحمت ڪشان در دارالسلام و بیش از دو هزار بسته بهداشتی شامل ژل، مایع صابون، دستڪش، ماسڪ مایع ضد عفونی ڪننده سطوح و دستمال ڪاغذی در محلات ڪم برخوردار شهر توزیع نموده است.
مشاور رئیس و عضو هیات مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه ڪاشان با اشاره به اینڪه مردم و به خصوص ڪادر پزشڪی و درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری ڪرونا هستندو مقابله با این بیماری نیازمند اراده جمعی است خاطر نشان ڪرد: این حرڪت های خودجوش، موجب ارتقای فرهنگ همڪاری و همدلی در جامعه شده و امیدوارم همه با هم بتوانیم یاریگر ڪادر بهداشتی و درمان در جبهه نبرد بی امان با ڪرونا ویروس باشیم.
دڪتر فهیمی تباراز مردم در خواست ڪرد ڪمڪ های مادی خود را برای حمایت از برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با ڪرونا ویروس فقط به شماره حساب جاری ۰۱۰۵۰۱۹۵۱۸۰۰۲ و شماره ڪارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۳۷۲۲۹۴ نزد بانڪ صادرات به نام مؤسسه خیریه حضرت ولی عصر عج ڪاشان واریز ڪنند.
انتهای پیام/ بصیرتی