مرحله دوم رزمایش ملی مواسات و احسان روز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)، فرماندار و شهردار قزوین به همراه جمعی از مسوولان و نهادهای اجرایی استان در مسجدالنبی این شهر برگزار شد.

در این مراسم ۱۰ هزار بسته معیشتی که برای محرومان استان شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، رب و ماکارانی هر یک به ارزش سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده بود، توزیع شد.

از میان بسته‌های معیشتی، هر یک از مناطق استان شامل آبیک، بویین زهرا، آوج و آبگرم، تاکستان، البرز و الموت یک هزار بسته و برای شهرستان قزوین نیز چهار هزار بسته در نظر گرفته شد.
به گزارش جارچی اخبار, برای رفاه حال بیشتر بهره‌مندان از این بسته‌های معیشتی، روز گذشته بخش اعظمی از کالاهای در نظر گرفته شده مانند مرغ به مناطق جامع هدف ارسال شده بود.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در رزمایش مواسات و احسان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سپاه پاسداران، استانداری، مدیریت بحران و برخی از نهادهای ذیربط در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع اقلام معیشتی کرده است.