فرمانده سپاه قدس گیلان روز سه شنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت : این بسته های کمک معیشتی به ارزش ریالی هر بسته چهار میلیون ریال در میان افرادی که کسب و کار آن‌ ها از کرونا آسیب‌ دیده توزیع می شود.

سردار محمد عبدالله‌ پور افزود : این بسته ها شامل مرغ، گوشت، برنج، روغن و تن‌ ماهی می باشد که در میان افرادی که کسب و کار آنان به خاطر شیوع بیماری کرونا تعطیل و آسیب دیده اند، توزیع خواهد شد که این توزیع که از امروز آغاز و به مدت دو روز نیز ادامه می یابد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی ادامه داد: کمک به اقشار مختلف مردم و خدمت‌ رسانی به جامعه همواره اولویت نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در این راستا نیز سپاه قدس گیلان در حد امکانات خود، مشغول خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: امروز همه بسیجیان و پاسداران با استفاده از تمام ظرفیت خود آماده مقابل با ویروس کرونا و شکست دادن این بیماری هستند و امیدواریم که مردم نیز در این امر ما را یاری کرده و با رعایت اصولی توصیه های بهداشتی و همچنین ماندن در خانه ، به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور باشیم.