استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان بشرویه با خانواده شهیدان مهدی و حسین طاوسی دیدار کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا،محمد صادق معتمدیان پنجشنبه شب در این دیدار که محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند، با خانواده این شهید والامقام در فضای صمیمی گفت و گو کرد.

شهید مهدی طاوسی در عملیات کربلای ۴ سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و شهید حسین طاوسی در عملیات فتح المبین سال ۱۳۶۱ در منطقه شوش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

استاندار خراسان جنوبی که روز پنجشنبه در دهمین سفر شهرستانی خود از آذرماه سال گذشته تاکنون وارد بشرویه شد، با حضور در گلزار شهدای شهر ارسک با آرمان‌های شهیدان والامقام تجدید میثاق و با جانبار ۷۰ درصد حاج احمد آذری نیز دیدار کرد.

بازدید از پروژه در حال اجرای مرکز خدمات جامع سلامت شهری، مدرسه متوسطه اول، بازار شهر ارسک، روستای سرچاه اتحاد و دیدار مردمی از برنامه‌های دیروز استاندار خراسان جنوبی در بخش ارسک بود.

افتتاح استخر سرپوشیده بشرویه، بازدید از مجتمع دامداری بشرویه، بازدید از بیمارستان در حال احداث ۳۲ تختخوابی بشرویه، بازدید از سالن ورزشی روستای غنی آباد و دیدار با مردم شهر بشرویه از دیگر برنامه‌های معتمدیان در بخش مرکزی بشرویه بود.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری شمال بیرجند دارای ۲ بخش مرکزی و ارسک است.