مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: گروه‌ راهداری این استان برای ارایه خدمات و تسهیل سفر زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شدند.
به گزارش جارچی اخبار ، اروجعلی علیزاده، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گروه اعزامی شامل ۱۸ نفر از راهداران این اداره کل و ۱۷ دستگاه ماشین آلات راهداری از جمله بلدوزر، لودر، گریدر، بیل مکانیکی، تانکر آبپاش، غلطک، کامیون، کامیونت و کشنده کمرشکن است.
وی اظهار داشت: هدف از اعزام این گروه تسطیح حدود ۳ هکتار زمین با وضعیت توپوگرافی تپه ماهور با جنس خاک سخت و تسطیح و آماده سازی محل به منظور احداث شهرکی برای ارائه تدارکات و خدمات به زائران کربلا است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: راهداران اعزامی اقدام به تسطیح ۳۰ هزار مترمربع محل اجرای عملیات، برداشت خاک نباتی به میزان ۶ هزار مترمکعب و حمل تا فاصله ۴۰۰ متری و خاکبرداری ۴۰ هزار مترمکعب با بلدوزر و بیل مکانیکی و حمل تا فاصله زیر ۱۰۰ متری کرده اند.
علیزاده، خاکریزی و پخش کمپکت خاک(فشرده کردن خاک) حاصل از حجم ۴۰ هزار مترمکعبی و احداث راه دسترسی برای محل مورد نظر به طول ۵۰۰ متر را از دیگر اقدامات راهداران اعلام کرد.