حسینعلی امیری روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان با بیان اینکه اتفاقاتی که در حوزه اقتصادی می‌افتد، نشان از رشد و توسعه دارد، افزود: امروزه به همت مسئولان، طرح‌های بزرگی در استان‌های خراسان شمالی و جنوبی، آذربایجان شرقی و غربی و کرمانشاه افتتاح می‌شود و چشم انداز انقلاب اسلامی مثبت است.
این مسئول در خصوص مشکلات اقتصادی در جامعه توضیح داد: مردم توانستند ۱۸ ماه پرتلاطم را بعد از تحریم‌های ظالمانه آمریکا پشت سر بگذارند و تا پایان دولت قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
وی با بیان اینکه ما امروز نیازمند اعتماد و انسجام هستیم، اظهار داشت: قدرت ملی بر اساس اعتماد و اتحاد شکل می‌گیرد و همه مسئولان باید تلاش کنند تا برای حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع اقدامات لازم را انجام دهند.
امیری به مساله امنیت کشور اشاره کرد و گفت: امنیت در خارج از مرزهای کشور وابسته به امنیت داخل است و کشوری که از داخل دارای انسجام و اتحاد باشد، هرگز دشمن نمی‌تواند خللی در امنیت خارجی آن ایجاد کند.
امیری در خصوص وظایف مدیران و مسئولان دولتی تاکید کرد: آگاهی بر موقعیت، وضعیت و حوزه مسئولیت از وظایف مدیران است و بر اساس آن، یک مدیر می‌تواند به بهترین نحو ارباب رجوع را تکریم کند.
معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در ادامه سخنان خود به قیاس عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم با دولت‌های پیشین پرداخت و گفت: در اواخر سال ۹۱ کشور ایران تحت تحریم‌های ظالمانه سازمان ملل بود و ایران هراسی در دنیا به حدی افزایش یافت که ایران در برابر نیمی از جهان قرار داشت.
این مسئول با بیان اینکه مهمترین اولویت‌ دولت یازدهم در همان ابتدای شروع فعالیت، رسیدگی به پرونده‌ هسته‌ای در سطح بین المللی بود، اظهار داشت: حل مشکلات دیپلماسی ایران جزو شعارهای انتخاباتی رییس جمهوری بود که بر همین اساس تشکیل تیم مذاکره کننده هسته‌ای با کشورهای پنج به علاوه یک در دولت رقم خورد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا: امیری بیان داشت: تا قبل از شروع دولت تدبیر و امید نرخ تورم در کشور ۴۵ درصد بود و پس از شروع به کار دولت، اشتغال اقتصادی در جامعه به قدری رونق گرفت که حسادت و کم بینی دشمنان نظام و انقلاب سبب شد تا ترامپ از برجام خارج شود.
معاون پارلمانی رییس جمهوری در مورد اتفاقات دی ماه ۹۶ خاطرنشان کرد: اقدامات منفی عده‌ای نابخرد و منافقان در زمستان ۹۶، تردید ترامپ برای لغو برجام را به یقین رساند، اما با همه این شرایط و دشمنی‌ها چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و به نظام آمریکا ثابت شد که قدرت کشور ایران ناشی از وحدت جامعه است.
امیری اضافه کرد: ترامپ روزی از تغییر نظام جمهوری اسلامی صحبت می‌کرد، اما امروز می‌گوید ما خواهان تغییر نظام نیستیم و همه دنیا فهمیده اند که قدرت انقلاب اسلامی در منطقه بی‌نظیر است.
معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در مورد رشد و توسعه استان قزوین نیز یادآور شد: استان قزوین دارای ظرفیت‌های و پتانسیل‌های فراوانی است که با کمک استاندار جدید و مسئولان قطعا در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.
معاون رییس‌جمهوری امروز به منظور افتتاح یک واحد صنعتی، حضور در شورای اداری شهرستان تاکستان، افتتاح جاده اک به اسفرورین، بازدید از مجتمع گلخانه نودهک و طرح سد نهب به شهرستان تاکستان سفر کرده است.