سرهنگ محمدصادق پیروزی روز سه‌شنبه اظهار داشت: با توجه به فعالیت ۲ کانال تگرامی با عنوان (کِراش یاب بیجار) و نشر فساد اخلاقی در فضای مجازی، ترویج بی بندباری و ارتباط نامشروع دختران و پسران نوجوان، با اقدام به موقع پلیس فتا، ۲ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: گردانندگان این ۲ کانال تگرامی که یک دختر و پسر نوجوان هستند با ایجاد این کانال و تبلیغ برای عضویت نوجوانان در آن، موجب اعتراض و نگرانی خانواده از افزایش کاربران آن، بازی با آبروی دختران و پسران مومن و نشر بی بندباری در جامعه می کردند که در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ پیروزی با اشاره به عدم نظارت والدین بر رفتار فرزندان خود در فضای مجازی یادآور شد: این ۲ نوجوان بدون هیچ سابقه کیفری یا حقوقی بخاطر عدم آشنایی با این فضا و خطراتی که آنها را تهدید می کند، اقدام به ایجاد کانال ها کرده و اکنون از این اقدام ناآگاهانه خود بشدت پیشمان هستند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, ۲ کانال تگرامی با نام کِراش یاب بیجار ابتدا با آدرس دهی و برخی از نام و نشانی ها، توجه بسیاری از نوجوانان کم سن و سال را به خود جلب کرده و در مدت کوتاه فعالیت خود، بیش از ۲ هزار عضو داشتند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.