رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ، گفت: با جلسات بسیار زیاد در مجلس و پیگیری رئیس مجلس شورای اسلامی اختیارات بازرگانی حوزه کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد که تاثیر آن را بر روی کاهش قیمت نهاده‌های دامی می‌بینیم.

به گزارش جارچی اخبار سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع

طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی که به همراه اعضای کمیسیون به منظور نظارت میدانی به استان اردبیل سفر کرده است، در جمع خبرنگاران، گفت:یکی از مصوبات کمیسیون سفر به استان‌های قطب کشاورزی کشور است و بر این اساس به دعوت آقای جهانگیرزاده و تاکید نایب رئیس مجلس به استان اردبیل سفر کردیم.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از بازگشت به تهران در نشستی با حضور وزرای مربوطه، نمایندگان و استاندار اردبیل مصوبات سفر را تایید و اجرایی می‌کنیم، ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در این منطقه بسیار مهم از نظر کشاورزی تصمیماتی اتخاذ کنیم تا مشکلات موجود برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات استان در زمینه کشاورزی، آب و منابع طبیعی مورد بررسی قرار گرفته، امیدواریم بتوانیم در مسیر برطرف شدن اساسی آنها گام برداریم، عنوان کرد: مسائل پایاب سد خداآفرین، صنایع فرآوری محصولات کشاورزی، صادرات محصولات، مسائل کشت و صنعت مغان، اصلاح الگوی کشت و مسائل عشایر از جمله موارد مد نظر کمیسیون کشاورزی در استان اردبیل است.

وی در خصوص نوسانات بازار گوشت مرغ و تخم مرغ، گفت: یکی از موضوعات مهم در زمینه تولید گوشت مرغ و تخم مرغ تامین نهاده‌های دامی است، با جلسات بسیار زیاد در مجلس و پیگیری رئیس مجلس شورای اسلامی اختیارات بازرگانی حوزه کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد که تاثیر آن را بر روی کاهش قیمت نهاده‌های دامی می‌بینیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه از امروز پاسخگوی سوالات کمیسیون کشاورزی مجلس در زمینه مشکلات تامین نهاده‌های دامی وزارت جهاد کشاورزی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم انسجام در حوزه مدیریتی مشکل کمبود نهاده‌ها و افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ را برطرف کند.