جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف ۵۳۴ کیلو و ۱۴۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع شیشه، هروئین و تریاک در عملیات مشترک پلیسی استان های سمنان و اصفهان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار نصرت اله برین روز سه شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در آخرین اقدامات اطلاعاتی خود از انتقال و جابه‌جایی یک محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

وی ادامه داد: در اقدام تخصصی و تکمیلی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد این محموله از استان سیستان و بلوچستان به مقصد یکی از استان های مرکزی کشور بارگیری شده است.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین عنوان کرد: در همین راستا هماهنگی های لازم و قانونی با عوامل انتظامی در استان اصفهان انجام شد که بلافاصله محورهای مواصلاتی این استان تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

سردار برین تصریح کرد: در کنترل های پلیس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری توسط تیم عملیاتی مستقر در محور “انار- چوپانان” استان اصفهان مورد شناسایی قرار گرفت و در نهایت هر دو خودرو توقیف شد.

وی گفت: پس از توقیف، هر دو خودرو توسط ماموران مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی ها ۳۰۴  کیلو و ۱۴۰ گرم شیشه و ۲۱۹ کیلوگرم هروئین و ۱۱ کیلو گرم تریاک کشف شد.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.