مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت: از حدود ۴۰۰ باشگاه ورزشی فعال در سطح استان، ۲۰۴ باشگاه خواستار دریافت تسهیلات کرونایی هستند.

به گزارش جارچی احبار به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سجاد انوشیروانی با بیان اینکه در دور اول پرداخت تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی، حدود ۳۵۰ باشگاه برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کرده بودند اظهار داشت: اما به دلایل مختلف از جمله مشکلات سیستم کارا فقط ۱۸۰ باشگاه موفق به اخذ تسهیلات شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: در دور دوم طرح تسهیلات کرونایی، کارشناسان اداره ورزش و جوانان را به کار گرفتیم تا باشگاه‌ها و صاحبان مشاغل ورزشی را همراهی کنند که بتوانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند که ۲۰۴ باشگاه متقاضی دریافت تسهیلات بودند و بقیه باشگاه‌ها خودشان تمایلی به دریافت تسهیلات ندارند.
انوشیروانی با بیان اینکه مراحل قانونی برای پرداخت تسهیلات به باشگاه‌ها و مشاغل ورزشی در حال طی شدن است، اضافه کرد: مبالغ این تسهیلات باتوجه‌به نوع فعالیت باشگاه‌ها و مسائل دیگر متفاوت بوده و از ۸۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در هفته‌های گذشته همراه با رؤسای هیات های ورزشی با رؤسای فدراسیون‌ها دیدار و گفت‌وگو و مذاکراتی داشتیم، تصریح کرد: هدف از این جلسات تقویت جایگاه هیات های استان در فدراسیون‌ها و همچنین دریافت تجهیزات و حمایت‌های مالی برای هیات های استانی بود.
او افزود: در این دیدارها فدراسیون‌ها پی به هماهنگی هیات ها و اداره کل ورزش و جوانان استان بردند و فهمیدند که ما دنبال رفع مشکلات هیات ها هستیم.