تیم فوتسال “خانه صنعت کرمانشاه” در هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقابل مهمان خود “فولاد زرند ایرانیان” به یک تساوی دست پیدا کرد تا ماندنش در این مسابقات مقداری سخت شود.

تیم های فوتسال خانه صنعت و فولاد در پایان مسابقه خود به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند تا هر کدام با یک امتیاز چشم به مسابقات بعدی خود بدوزند.

در این دیدار تیم خانه صنعت که نیاز مبرمی به پیروزی داشت در نهایت با وجود تلاش فراوان بازیکنانش نتوانست برنده مسابقه باشد و با کسب یک امتیاز همچنان به دیدارهای باقیمانده چشم دوخته است.

نماینده فوتسال کرمانشاه با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و در همان مکان ششم جدول رده بندی گروه اول که هفت تیم در آن حضور دارند، باقی ماند.

اشتباهات داوری و بی دقتی بازیکنان ما را از پیروزی دور کرد

فرهاد مرزی مدیرعامل تیم خانه صنعت کرمانشاه اظهار داشت: مسابقه برابر فولاد زند یکی از حساس ترین دیدارهای تیم ما بود و نیاز مبرمی به پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه داشتیم اما متاسفانه به علت اشتباهات داوری و بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در مقابل حریف خود بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی خلق کردند اما متاسفانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودند و موقعیت های خود را یکی پس از دیگری از دست دادند تا نهایتا با تساوی زمین را ترک کنند.

مرزی افزود: ما در این مسابقه حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست دادیم که اگر گل می شد و با پیروزی زمین را ترک می کردیم الان شرایط به مراتب بهتری داشتیم و تا حد زیادی ماندن خود را در لیگ دسته اول قطعی کرده بودیم.

مدیرعامل تیم خانه صنعت کرمانشاه در عین حال از داوری مسابقه نیز گلایه داشت و گفت: داور دیدار شب گذشته مقابل فولاد زرند سوت های اشتباه زیادی زد که عمدتا به ضرر تیم ما هم بود.

وی گفت: یکی از اشتباهات وی نپذیرفتن گل تیم خانه صنعت و به جای آن اعلام ضربه پنالتی بود که همان پنالتی هم متاسفانه از دست رفت تا در شبی که مستحق پیروزی بودیم به مساوی رضایت دهیم.

مرزی در ادامه از عزم جدی تیم خانه صنعت برای ماندن در مسابقات لیگ یک سخن گفت و افزود: ما ۲ مسابقه مهم دیگر برابر نماسازان آبادان در کرمانشاه و عقاب تبریز در زمین حریف که به ترتیب تیم های اول و سوم گروه هستند داریم که حداقل باید چهار امتیاز از آنها کسب کنیم.

مدیرعامل خانه صنعت کرمانشاه یادآوری کرد: البته هنوز پرونده عدم حضور ما در دیدار رفت مقابل حریف آبادانی که قرار بود ۱۵ فروردین برگزار شود اما به دلیل شرایط بسیار بد کرونا و نامه رسمی فرماندار ویژه این شهرستان مبنی بر فراهم نبودن شرایط برگزاری مسابقه نتوانستیم حضور پیدا کنیم در کمیته انضباطی در حال بررسی است که امیدوارم تصمیم عادلانه ای اتخاذ شود.

وی ادامه داد: هرچند تمرکز ما روی ۲ مسابقه باقی مانده است و من مطمئنم با تلاش و تعصب بازیکنان می توانیم در لیگ دسته اول باقی بمانیم و همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار می بندیم، البته ایراداتی هم به تصمیم فدراسیون و مسوولان برگزاری مسابقات وارد است.

مرزی تصریح کرد: در روز قرعه کشی مسابقات اعلام شد با پایان یافتن دور گروهی از هر گروه یک تیم به لیگ دسته ۲ سقوط می کند اما ناگهان در میانه های فصل تعداد تیم های سقوط کننده از هر گروه به ۲ تیم افزایش یافت که این جای بحث و سوال است.

تیم خانه صنعت کرمانشاه روز چهارشنبه آینده (۲۲ اردیبهشت) میزبان نماسازان آبادان خواهد بود و روز دوشنبه ۲۷ این ماه هم در تبریز برابر عقاب این شهر قرار می گیرد.