تیم‌های فوتبال تراکتور و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه یادگار امام به تساوی یک بر یک دست یافتند.

به گزارش جارچی اخبار، تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه یادگار امام روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را محمد حسین زاهدی فرد با کمک‌های  حسین مرادی و علی احمدی بر عهده داشتند.

تراکتور که در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی صعود کرده، پس از تساوی مقابل پیکان در هفته گذشته به پیروزی در این بازی خانگی نیاز داشت تا در جدال مدعیان کسب  سهمیه جا نماند و از سوی دیگر آبادانی که از آخرین پیروزی‌شان در لیگ برتر چهار ماه می‌گذشت، امیدواری‌های زیادی به این مسابقه داشتند تا به ناکامی‌هایشان پایان دهند.

در دقیقه ۶۰ پاس رو به بیرون مهدی تیکدری از سمت راست محوطه جریمه به محمد قادری رسید و این بازیکن با ضربه‌ای آرام گل تراکتور را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۹ طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه تراکتور را باز کند تا تراکتور از پیروزی خانگی محروم شود.

جدال این دو تیم در پایان ۹۰دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا امتیازات تقسیم شود.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، پیمان کشاورز(محمد قادری)، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان، ابوالفضل رزاق‌پور، پیمان بابایی(صیاد کوکبی) و محمد عباس‌زاده

ترکیب صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، عبدالله ناصری، امیرحسین فرهادی(فاخر تهامی)، مهدی حنفی‌، محمود مطلق‌ زاده(سینا زامهران)، حکیم نصاری (رضا خالقی فر)، طالب ریکانی و احمد شریعت زاده